DATA | ECOMMERCE | SOFTWARE | MACHINE LEARNING

Najnowsze publikacje

27 November 2020

Minimize the rejection rate for your store

If you have a good site, great products, tricky content, and still have a high […]
27 November 2020

Zminimalizuj współczynnik odrzuceń swojego sklepu

Jeśli masz dobrą witrynę, świetne produkty, chwytliwe treści, a mimo to nadal masz wysoki współczynnik […]
20 November 2020

E-commerce store product page

Having an optimized product page is important to any E-Commerce. This is even more important […]
20 November 2020

Strona produktowa sklepu E-commerce

Posiadanie zoptymalizowanej strony produktu jest czymś bardzo ważnym dla każdego E-Commerce. Jest to jeszcze ważniejsze […]
30 October 2020

FAQ – should I have a question page?

Search engines and people love frequently asked questions (FAQs). Having a well-written FAQ section on […]
30 October 2020

FAQ – Czy warto posiadać stronę z zadawanymi pytaniami?

Wyszukiwarki i ludzie uwielbiają strony z często zadawanymi pytaniami (FAQ). Posiadanie dobrze napisanej sekcji często […]
16 October 2020

Dlaczego stopka w emailu jest tak ważna?

Projekt stopki e-maili jest często refleksją dla marek. Nie zapomnij jednak o tym elemencie poczty […]
16 October 2020

Why is the footer so important in email?

E-mail footer design is often a reflection of brands. But don’t forget about this email […]
18 September 2020

Techniki wyszukiwania danych w mediach społecznościowych, które pomogą rozwinąć Twój biznes online

Eksploracja danych w mediach społecznościowych stała się niezbędną strategią zrozumienia aktualnych trendów, kultury i biznesu […]
18 September 2020

Social media data searching techniques to help you grow your online business

Data mining on social media has become an essential strategy for understanding current trends, culture […]
4 September 2020

How to protect your E – commerce?

Protecting sensitive corporate information should be the top priority for any company, but it is […]
4 September 2020

Jak chronić swój E – commerce?

Ochrona poufnych informacji firmowych powinna być najwyższym priorytetem każdej firmy, ale jest szczególnie krytyczna dla […]
14 August 2020

Marketing konwersacyjny. Jak przeprowadzić kupujących przez ścieżkę marketingową.

Marketing konwersacyjny to najszybszy sposób na przeprowadzanie kupujących przez ścieżkę marketingową oraz sprzedażową, dzięki potędze […]
14 August 2020

Conversational marketing. How to guide shoppers through a marketing path.

Conversational marketing is the fastest way to guide buyers through the marketing and sales path […]
17 July 2020

Planning an e-commerce after coronavirus. The future in the pandemic.

A pandemic quickly changes our behavior toward Internet channels, and changes are likely to remain […]
17 July 2020

Przygotowanie e-commerce po koronawirusie. Przyszłość w pandemii.

Pandemia szybko zmienia nasze zachowanie w kierunku kanałów internetowych, a zmiany prawdopodobnie utrzymają się po […]
3 July 2020

Marketing afiliacyjny. Kanały i strategie marketingowe

Inteligentni przedsiębiorcy prowadzący dobrze prosperujący biznes wiedzą, że zawsze mogą zrobić więcej, aby ten biznes […]
3 July 2020

Affiliate marketing. Marketing channels and strategies

Smart entrepreneurs running a successful business know that they can always do more to make […]
26 June 2020

Trendy m-commerce w 2020 roku. Płatności, zakupy i bankowość mobilna.

Technologia mobilna zmieniła sposób, w jaki żyjemy. Nasze smartfony są na wyciągnięcie ręki i dyktują […]
26 June 2020

M-commerce trends in 2020. Payments, purchases, and mobile banking.

Mobile technology has changed the way we live. Our smartphones are at your fingertips and […]