Usługi
Klienci
Blog
Praca
O firmie
Kontakt
✕
DATA | ECOMMERCE | SOFTWARE | MACHINE LEARNING
Najnowsze publikacje
5 listopada 2018
5 listopada 2018
Rola sztucznej inteligencji w branży e-commerce
Sztuczna inteligencja jest już koncepcją znaną na całym świecie. W rzeczywistości ma już wpływ na
[…]
24 września 2018
24 września 2018
Jak dostosować swój sklep WooCommerce do RODO.
Jak wszystkim wiadomo, ostatecznym terminem do wdrożenia RODO był 25 maj 2018 roku. Od tamtej
[…]
20 września 2018
20 września 2018
Crowdsourcing. Jak mądrość tłumu może pomóc ci w biznesie?
Przez parę ostatnich lat crowdsourcing stał się narzędziem dostępu do spostrzeżeń, rozwijania innowacji i wykorzystywania
[…]
18 lipca 2018
18 lipca 2018
Co nowego i wartego uwagi w WordPressie?
WordPress rozwija się w bardzo szybkim tempie. Z roku na rok coraz bardziej przejmuje kontrolę
[…]
11 lipca 2018
11 lipca 2018
Big Data w służbie e-commerce.
Sklepy internetowe stale szukają sposobów na zatrzymanie klientów i poprawę jakości obsługi klienta, nie wiedząc,
[…]
5 lipca 2018
5 lipca 2018
Używasz WordPressa? Oto kilka wskazówek marketingowych.
Jeśli masz stronę internetową, istnieje duże prawdopodobieństwo, że jest to witryna WordPress. Skąd to wiadomo?
[…]
22 czerwca 2018
22 czerwca 2018
WordPress wdrożony w 30% stron internetowych. Co sprawia, że coraz więcej osób z niego korzysta?
Już 30% stron internetowych działa na WordPressie, zgodnie z danymi z firmy W3Techs zajmującej się
[…]
25 maja 2018
25 maja 2018
Gdzie Big data, tam i Apache Hadoop.
Nie można rozmawiać o Big Data przez dłuższy czas bez zahaczenia o tematy związane ze
[…]
24 maja 2018
24 maja 2018
Odpowiedni branding jest bardzo ważny, jednak nie kluczowy.
Branding to jeden z najważniejszych aspektów każdej firmy, dużej lub małej, detalicznej lub B2B. Skuteczna
[…]
9 maja 2018
9 maja 2018
Google znów aktualizuje algorytm SEO.
W kwietniu 2018 roku Google wprowadził szeroką aktualizację rdzenia algorytmu, która miała wpływ na wygląd
[…]
8 maja 2018
8 maja 2018
Jak zwiększyć sprzedaż online? Oto kilka sposobów.
Wiele witryn e-commerce zajmuje wysoką pozycję w wyszukiwarkach i generuje duży ruch, ale osiąga niskie
[…]
4 maja 2018
4 maja 2018
Umiejętności potrzebne przy Data Science, AI, Big Data i Machine Learning.
W artykule chcielibyśmy Państwu przedstawić, jakie umiejętności trzeba posiadać aby pracować przy Data Science, AI,
[…]
1 lutego 2018
1 lutego 2018
Jakie typy konwersji zoptymalizować w pierwszej kolejności?
Istnieje wiele rodzajów konwersji na stronach e-commerce. Z pewnością zakup produktu to konwersja. Ale są też
[…]
25 stycznia 2018
25 stycznia 2018
Poznajcie FlashText – bibliotekę Pythona będąca alternatywą dla wyrażeń regularnych.
Jeśli potrzebujesz wyszukać jakiś tekst i zastąpić go innym, co jest standardem w większości prac
[…]
14 stycznia 2018
14 stycznia 2018
Blockchain nową technologią zaufania publicznego?
Blockchain? A co to? Blockchain jest stale rosnącą listą rekordów zwanych blokami, które są połączone
[…]
14 stycznia 2018
14 stycznia 2018
Jak przeprowadzić analizę SWOT?
Co to jest analiza SWOT? Analiza SWOT brzmi jak bardzo skomplikowany proces, który wymaga od
[…]
11 stycznia 2018
11 stycznia 2018
Wpływ Rozporządzenia Ogólnego o Ochronie Danych Osobowych na branżę SEO i e-commerce.
Co to jest RODO? Dnia 25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i
[…]
6 stycznia 2018
6 stycznia 2018
Kompleksowe projektowanie produktów (product engineering).
Inżynieria produktu to dziedzina inżynierii, która zajmuje się zarówno aspektami projektowymi, jak i produkcyjnymi produktu.
[…]
5 stycznia 2018
5 stycznia 2018
Segmentacja użytkowników kluczowa dla skutecznego marketingu.
Analityka danych to potężne narzędzie dla marketerów, jednakże same dane nie przywiodą do nas klientów.
[…]
Poprzednia
1
2