DATA | ECOMMERCE | SOFTWARE | MACHINE LEARNING

Najnowsze publikacje

4 stycznia 2019
m-commerce

mCommerce. Czym różni się od eCommerce?

W tak szybko rozwijającym się świecie technologii bardzo poprawiło się nasze życie. Za pomocą Internetu […]
5 listopada 2018
Sztuczna inteligencja AI

Rola sztucznej inteligencji w branży e-commerce

Sztuczna inteligencja jest już koncepcją znaną na całym świecie.  W rzeczywistości ma już wpływ na […]
24 września 2018
RODO a WooCommerce

Jak dostosować swój sklep WooCommerce do RODO.

Jak wszystkim wiadomo, ostatecznym terminem do wdrożenia RODO był 25 maj 2018 roku. Od tamtej […]
20 września 2018
Crowdsourcing - mądrość tłumu

Crowdsourcing. Jak mądrość tłumu może pomóc ci w biznesie?

Przez parę ostatnich lat crowdsourcing stał się narzędziem dostępu do spostrzeżeń, rozwijania innowacji i wykorzystywania […]
18 lipca 2018
Nowości w Wordpressie

Co nowego i wartego uwagi w WordPressie?

WordPress rozwija się w bardzo szybkim tempie. Z roku na rok coraz bardziej przejmuje kontrolę […]
11 lipca 2018
Serwery przystosowane do Big Data

Big Data w służbie e-commerce.

Sklepy internetowe stale szukają sposobów na zatrzymanie klientów i poprawę jakości obsługi klienta, nie wiedząc, […]
5 lipca 2018
Marketing i Wordpress

Używasz WordPressa? Oto kilka wskazówek marketingowych.

Jeśli masz stronę internetową, istnieje duże prawdopodobieństwo, że jest to witryna WordPress. Skąd to wiadomo? […]
22 czerwca 2018
Statystyki udziału Wordpressa w rynku

WordPress wdrożony w 30% stron internetowych. Co sprawia, że coraz więcej osób z niego korzysta?

Już 30% stron internetowych działa na WordPressie, zgodnie z danymi z firmy W3Techs zajmującej się […]
25 maja 2018
Hadoop Apache logo

Gdzie Big data, tam i Apache Hadoop.

Nie można rozmawiać o Big Data przez dłuższy czas bez zahaczenia o tematy związane ze […]
24 maja 2018
Znane brandy

Odpowiedni branding jest bardzo ważny, jednak nie kluczowy.

Branding to jeden z najważniejszych aspektów każdej firmy, dużej lub małej, detalicznej lub B2B. Skuteczna […]
9 maja 2018
Algorytmy Google

Google znów aktualizuje algorytm SEO.

W kwietniu 2018 roku Google wprowadził szeroką aktualizację rdzenia algorytmu, która miała wpływ na wygląd […]
8 maja 2018
Smartphone ze sklepem e-commerce

Jak zwiększyć sprzedaż online? Oto kilka sposobów.

Wiele witryn e-commerce zajmuje wysoką pozycję w wyszukiwarkach i generuje duży ruch, ale osiąga niskie […]
4 maja 2018
Google Analytics pokazany na laptopie

Umiejętności potrzebne przy Data Science, AI, Big Data i Machine Learning.

W artykule chcielibyśmy Państwu przedstawić, jakie umiejętności trzeba posiadać aby pracować przy Data Science, AI, […]
1 lutego 2018
Optymalizacja lejka sprzedażowego

Jakie typy konwersji zoptymalizować w pierwszej kolejności?

Istnieje wiele rodzajów konwersji na stronach e-commerce. Z pewnością zakup produktu to konwersja. Ale są też […]
25 stycznia 2018
Biblioteka Flashtext Python

Poznajcie FlashText – bibliotekę Pythona będąca alternatywą dla wyrażeń regularnych.

Jeśli potrzebujesz wyszukać jakiś tekst i zastąpić go innym, co jest standardem w większości prac […]
14 stycznia 2018
Koncepcja Blockchain

Blockchain nową technologią zaufania publicznego?

Blockchain? A co to? Blockchain jest stale rosnącą listą rekordów zwanych blokami, które są połączone […]
14 stycznia 2018
Analiza SWOT

Jak przeprowadzić analizę SWOT?

Co to jest analiza SWOT? Analiza SWOT brzmi jak bardzo skomplikowany proces, który wymaga od […]
11 stycznia 2018
Rozporządzenie RODO - GDPR

Wpływ Rozporządzenia Ogólnego o Ochronie Danych Osobowych na branżę SEO i e-commerce.

Co to jest RODO? Dnia 25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i […]
6 stycznia 2018
Product engineering czyli inżyniera produktu

Kompleksowe projektowanie produktów (product engineering).

Inżynieria produktu to dziedzina inżynierii, która zajmuje się zarówno aspektami projektowymi, jak i produkcyjnymi produktu. […]
5 stycznia 2018
Segmentacja użytkowników

Segmentacja użytkowników kluczowa dla skutecznego marketingu.

Analityka danych to potężne narzędzie dla marketerów, jednakże same dane nie przywiodą do nas klientów. […]
polski