DATA | ECOMMERCE | SOFTWARE | MACHINE LEARNING

Najnowsze publikacje

12 maja 2023

Marketing ROI. Mierzenie i optymalizacja zwrotu z inwestycji

W dzisiejszym świecie biznesu, mierzenie efektywności działań marketingowych i optymalizacja wydanych na nie środków staje […]
5 maja 2023

Sztuczna inteligencja w e-commerce. Personalizacja doświadczenia zakupowego

Sztuczna inteligencja (SI) odgrywa coraz większą rolę w branży e-commerce, przyczyniając się do personalizacji doświadczenia […]
28 kwietnia 2023

UI Design. Tworzenie intuicyjnych interfejsów użytkownika

W dzisiejszym cyfrowym świecie, dobrze zaprojektowany interfejs użytkownika (UI) odgrywa kluczową rolę w zapewnieniu pozytywnego […]
15 marca 2023

Trendy w E-commerce w 2023

E-commerce jest dynamicznie rozwijającą się branżą, która stale wprowadza nowe innowacje i trendy. W roku […]
10 listopada 2022

Dotychczasowe aktualizacje Google w 2022 roku

Google ma długą historię aktualizacji algorytmów, zmian i odświeżeń indeksu wyszukiwania. Google zawsze dążył do […]
1 października 2022

Profil Firmy w Google

Profil Firmy w Google to platforma oferowana przez Google. Właściciele firm mogą utworzyć wpis o […]
30 lipca 2021

Czym jest Performance Marketing?

Performance Marketing to strategia reklamowa online, która z roku na rok zyskuje coraz większy wpływ […]
15 marca 2021

Recommerce – używane rzeczy wracają do łask

Zakupy z drugiej ręki z pewnością nie są nowym pomysłem. Od second-handów po Allegro, konsumenci […]
1 marca 2021

Jak stworzyć idealny Landing Page?

Stworzenie dobrego Landing Page’a wymaga trochę pracy. Trzeba nauczyć, jak stworzyć dobrą stronę docelową, która […]
1 lutego 2021

Najważniejsze trendy eCommerce w 2021 roku

Po 2020 roku tworzenie prognoz e-commerce lub jakichkolwiek innych prognoz wydaje się nieco ryzykowne. Jednym […]
27 listopada 2020

Zminimalizuj współczynnik odrzuceń swojego sklepu

Jeśli masz dobrą witrynę, świetne produkty, chwytliwe treści, a mimo to nadal masz wysoki współczynnik […]
20 listopada 2020

Strona produktowa sklepu E-commerce

Posiadanie zoptymalizowanej strony produktu jest czymś bardzo ważnym dla każdego E-Commerce. Jest to jeszcze ważniejsze […]
30 października 2020

FAQ – Czy warto posiadać stronę z zadawanymi pytaniami?

Wyszukiwarki i ludzie uwielbiają strony z często zadawanymi pytaniami (FAQ). Posiadanie dobrze napisanej sekcji często […]
16 października 2020

Dlaczego stopka w emailu jest tak ważna?

Projekt stopki e-maili jest często refleksją dla marek. Nie zapomnij jednak o tym elemencie poczty […]
18 września 2020

Techniki wyszukiwania danych w mediach społecznościowych, które pomogą rozwinąć Twój biznes online

Eksploracja danych w mediach społecznościowych stała się niezbędną strategią zrozumienia aktualnych trendów, kultury i biznesu […]
4 września 2020

Jak chronić swój E – commerce?

Ochrona poufnych informacji firmowych powinna być najwyższym priorytetem każdej firmy, ale jest szczególnie krytyczna dla […]
14 sierpnia 2020

Marketing konwersacyjny. Jak przeprowadzić kupujących przez ścieżkę marketingową.

Marketing konwersacyjny to najszybszy sposób na przeprowadzanie kupujących przez ścieżkę marketingową oraz sprzedażową, dzięki potędze […]
17 lipca 2020

Przygotowanie e-commerce po koronawirusie. Przyszłość w pandemii.

Pandemia szybko zmienia nasze zachowanie w kierunku kanałów internetowych, a zmiany prawdopodobnie utrzymają się po […]
3 lipca 2020

Marketing afiliacyjny. Kanały i strategie marketingowe

Inteligentni przedsiębiorcy prowadzący dobrze prosperujący biznes wiedzą, że zawsze mogą zrobić więcej, aby ten biznes […]
26 czerwca 2020

Trendy m-commerce w 2020 roku. Płatności, zakupy i bankowość mobilna.

Technologia mobilna zmieniła sposób, w jaki żyjemy. Nasze smartfony są na wyciągnięcie ręki i dyktują […]