DATA | ECOMMERCE | SOFTWARE | MACHINE LEARNING

Najnowsze publikacje

16 października 2020

Dlaczego stopka w emailu jest tak ważna?

Projekt stopki e-maili jest często refleksją dla marek. Nie zapomnij jednak o tym elemencie poczty […]
18 września 2020

Techniki wyszukiwania danych w mediach społecznościowych, które pomogą rozwinąć Twój biznes online

Eksploracja danych w mediach społecznościowych stała się niezbędną strategią zrozumienia aktualnych trendów, kultury i biznesu […]
4 września 2020

Jak chronić swój ecommerce?

Ochrona poufnych informacji firmowych powinna być najwyższym priorytetem każdej firmy, ale jest szczególnie krytyczna dla […]
14 sierpnia 2020

Marketing konwersacyjny. Jak przeprowadzić kupujących przez ścieżkę marketingową.

Marketing konwersacyjny to najszybszy sposób na przeprowadzanie kupujących przez ścieżkę marketingową oraz sprzedażową, dzięki potędze […]
17 lipca 2020

Przygotowanie e-commerce po koronawirusie. Przyszłość w pandemii.

Pandemia szybko zmienia nasze zachowanie w kierunku kanałów internetowych, a zmiany prawdopodobnie utrzymają się po […]
3 lipca 2020

Marketing afiliacyjny. Kanały i strategie marketingowe.

Inteligentni przedsiębiorcy prowadzący dobrze prosperujący biznes wiedzą, że zawsze mogą zrobić więcej, aby ten biznes […]
26 czerwca 2020
Trendy m-commerce

Trendy m-commerce w 2020 roku. Płatności, zakupy i bankowość mobilna.

Technologia mobilna zmieniła sposób, w jaki żyjemy. Nasze smartfony są na wyciągnięcie ręki i dyktują […]
29 maja 2020

WordPress Ecommerce. Optymalizacja sklepu WooCommerce.

W ciągu ostatnich 10 lat sprzedaż detaliczna coraz bardziej przechodzi do Internetu, co widać po […]
10 kwietnia 2020

Strategie dostosowania sklepu e-commerce w czasach koronawirusa

Ogólnie podczas koronawirusa e-commerce wydaje się być w całkiem dobrym miejscu. W końcu kupujący, którzy […]
15 listopada 2019
Encyklopedia e-Commerce

eCommerce – encyklopedia terminów

Czym jest e-Commerce i jak działa? E-Commerce stał się jednym z najbardziej dochodowych sposobów na […]
9 września 2019

Marketing sieciowy – czym jest network marketing?

Marketing sieciowy zyskuje na znaczeniu, choć wydaję się, że jego najlepsze lata już minęły.. Jest […]
25 lipca 2019

Praktyczne wskazówki na to jak ulepszyć Twoją strategię Lead Nurturing

Nie każda osoba odwiedzająca sklep internetowy lub stronę usługową jest gotowa na podjęcie transakcji. Bardzo […]
19 lipca 2019
chatbot

Siedem życzeń użytkownika polskich chatbotów

Czy zdarzyło wam się mówić do zwykłych automatów, które jeźdzą po podłodze i sprzątają? Teoretycznie […]
4 stycznia 2019
m-commerce

mCommerce. Czym różni się od eCommerce?

W tak szybko rozwijającym się świecie technologii bardzo poprawiło się nasze życie. Za pomocą Internetu […]
5 listopada 2018
Sztuczna inteligencja AI

Rola sztucznej inteligencji w branży e-commerce

Sztuczna inteligencja jest już koncepcją znaną na całym świecie.  W rzeczywistości ma już wpływ na […]
24 września 2018
RODO a WooCommerce

Jak dostosować swój sklep WooCommerce do RODO.

Jak wszystkim wiadomo, ostatecznym terminem do wdrożenia RODO był 25 maj 2018 roku. Od tamtej […]
20 września 2018
Crowdsourcing - mądrość tłumu

Crowdsourcing. Jak mądrość tłumu może pomóc ci w biznesie?

Przez parę ostatnich lat crowdsourcing stał się narzędziem dostępu do spostrzeżeń, rozwijania innowacji i wykorzystywania […]
18 lipca 2018
Nowości w Wordpressie

Co nowego i wartego uwagi w WordPressie?

WordPress rozwija się w bardzo szybkim tempie. Z roku na rok coraz bardziej przejmuje kontrolę […]
11 lipca 2018
Serwery przystosowane do Big Data

Big Data w służbie e-commerce.

Sklepy internetowe stale szukają sposobów na zatrzymanie klientów i poprawę jakości obsługi klienta, nie wiedząc, […]
5 lipca 2018
Marketing i Wordpress

Używasz WordPressa? Oto kilka wskazówek marketingowych.

Jeśli masz stronę internetową, istnieje duże prawdopodobieństwo, że jest to witryna WordPress. Skąd to wiadomo? […]
polski