Jak możemy pomóc?

Wypełnij poniższy formularz i opowiedz krótko o swoim projekcie. Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą i pomoże dobrać usługę dopasowaną do Twoich potrzeb.


Wysyłając formularz zgadzasz się na jednorazowy kontakt telefoniczny lub mailowy od naszego przedstawiciela. Nie wysyłamy spamu oraz nie sprzedajemy lub udostępniamy Twoich danych osobowych nikomu.

Zwykle odpowiadamy w ciągu 2 godzin.

Nasi zadowoleni klienci:

  • Logo Accura
  • Logo Aero.pl
  • Logo marki Alan
  • Logo firmy ASPA
  • Logo BETARD
  • Logo koncernu Carlsberg
  • Logo codes wholesale
  • Logo firmy Controlling Systems
  • Logo Dolnośląskiego Związku Piłki Nożnej
  • Logo Ecommerce Partners
  • Logo firmy Eko Drewno
  • Logo firmy ELPIGAZ
  • Logo firmy Energa
  • Logo Euro Industry
  • Logo Eurobank
  • Logo GoEnergia
  • Logo firmy GRC advisory
  • Logo Hartenberg Holding
  • Logo HOJO clean
  • Logo portalu hotele24.pl
  • Logo IBM
  • Logo firmy JESVA
  • Logo kancelarii adwokackiej Kamila Łukowicz
  • Logo grupy MCI Capital
  • Logo firmy Milarex
  • Logo pizzerii minipizza.pl
  • Logo grupy PGE
  • Logo firmy RCS Polska
  • Logo firmy Roche
  • Logo Travelone.pl
  • Logo Travelplanet.pl
  • Triumph logo
  • Logo Wroclaw.pl
  • Logo firmy zdrowegeny.pl

Jesteśmy innowacyjną spółką technologiczną skupiającą się na obsłudze klientów b2b w zakresie programowania, projektowania i analizy danych. Specjalizujemy się we wdrażaniu rozwiązań dla ecommerce oraz nowoczesnych technologii w branży spożywczej, medycznej, finansowej i metalurgicznej. Tworzymy oprogramowanie w technologii Java, Python, C/C++, Bash oraz dostarczamy aplikacje dedykowane oparte o algorytmy machine learning i big data - analiza aktywności użytkowników, wydajności kampanii marketingowych czy odpowiednia parametryzacja urządzeń.

Dzięki współpracy z funduszami inwestycyjnymi (MCI Capital S.A., Hartenberg Holding), firmami: Roche Holding AG, Milarex, Euro Industry, Travelplanet.pl S.A. oraz Sprzedajemy.pl mamy możliwość uczestniczyć w projektach nowoczesnych i zaawansowanych technologicznie. Nasi eksperci zajmują się również wdrażaniem procesów umożliwiających personalizację w czasie rzeczywistym serwisów internetowych, projektowaniem eksperymentów (testów A/B/C/X), odpowiedniej analizie danych gromadzonych w trakcie kampanii marketingowych oraz ustalaniu rentowności kanałów komunikacyjnych, które nasi klienci stosują w swojej działalności.

polski