DATA | ECOMMERCE | SOFTWARE | MACHINE LEARNING

Najnowsze publikacje

11 października 2021

Czym jest E-A-T i jakie ma znaczenie dla Google?

EAT oznacza wiedzę fachową (Expertise), autorytatywność (Authoritativeness) i wiarygodność (Trustworthiness). E-A-T jest częścią algorytmu Google […]
14 września 2021

Przyszłość przetwarzania języka naturalnego – NLP

Przetwarzanie języka naturalnego (NLP) to jeden z najszybciej rozwijających się sektorów w dziedzinie sztucznej inteligencji […]
13 sierpnia 2021

Aktualizacja Google dotycząca spamu

Google potwierdził, że 28 czerwca 2021 r. opublikował drugą część aktualizacji dotyczącej spamu w wyszukiwarce. […]
30 lipca 2021

Czym jest Performance Marketing?

Performance Marketing to strategia reklamowa online, która z roku na rok zyskuje coraz większy wpływ […]
16 lipca 2021

Wskazówki SEO – Jak podnieść pozycję strony w wyszukiwarce?

Konkurencja o miejsce na pierwszej stronie Google może być zacięta, ale przy odpowiedniej pracy i […]
14 czerwca 2021

Aktualizacja algorytmu rdzenia Google – Czerwiec 2021

Google wydało szeroką aktualizację algorytmu rdzenia 2 czerwca 2021 r. Po tym nastąpi kolejna aktualizacja […]
23 kwietnia 2021

Sztuczna inteligencja w przemyśle

Sztuczna inteligencja to rozwój technologii, które pozwalają maszynom analizować dane, uczyć się logiki i podejmować […]
16 kwietnia 2021

Problem czarnej skrzynki AI

W coraz większym stopniu powierzamy nasze bezpieczeństwo, zdrowie i bezpieczeństwo sztucznej inteligencji, której nie jesteśmy […]
9 kwietnia 2021

Powiązanie KPI i Big Data

Związek pomiędzy KPI a Big Data może nie jest taki oczywisty. Jednak warto wiedzieć czym […]
31 marca 2021

Minimum Viable Product (MVP)

Minimum Viable Product (MVP) czyli minimalny opłacalny produkt to technika rozwoju, w ramach której nowy […]
15 marca 2021

Recommerce – używane rzeczy wracają do łask

Zakupy z drugiej ręki z pewnością nie są nowym pomysłem. Od second-handów po Allegro, konsumenci […]
1 marca 2021

Jak stworzyć idealny Landing Page?

Stworzenie dobrego Landing Page’a wymaga trochę pracy. Trzeba nauczyć, jak stworzyć dobrą stronę docelową, która […]
15 lutego 2021

Trendy WORDPRESS 2021

Trendy w projektowaniu WordPress stale się zmieniają, a z którymi można się spotkać na stronach […]
1 lutego 2021

Najważniejsze trendy eCommerce w 2021 roku.

Po 2020 roku tworzenie prognoz e-commerce lub jakichkolwiek innych prognoz wydaje się nieco ryzykowne. Jednym […]
11 stycznia 2021

Trendy w data science i big data w 2021 roku.

Data Science jest coraz już od dłuższego czasu z nami, więc warto coraz więcej o […]
28 grudnia 2020

Międzynarodowe i Globalne SEO w 2020 roku

Międzynarodowi specjaliści od pozycjonowania oferują swoje wyjątkowe podejście do optymalizacji pod kątem Google i Yandex. […]
14 grudnia 2020

Aktualizacja Google z grudnia 2020 r.

Po raz pierwszy od maja 2020 roku Google ogłosił szeroką podstawową aktualizację swojego algorytmu rankingowego. […]
7 grudnia 2020

Stan AI w 2020 roku

Sztuczna inteligencja (AI) to obecnie jeden z najgorętszych tematów. Ekscytujące czasy zarówno dla naukowców, jak […]
27 listopada 2020

Zminimalizuj współczynnik odrzuceń swojego sklepu

Jeśli masz dobrą witrynę, świetne produkty, chwytliwe treści, a mimo to nadal masz wysoki współczynnik […]
20 listopada 2020

Strona produktowa sklepu E-commerce

Posiadanie zoptymalizowanej strony produktu jest czymś bardzo ważnym dla każdego E-Commerce. Jest to jeszcze ważniejsze […]