DATA | ECOMMERCE | SOFTWARE | MACHINE LEARNING

Najnowsze publikacje

30 listopada 2022

Przyszłe trendy w analizie danych w 2023 roku

W czasach, gdy krajobraz biznesu ewoluuje i zmienia się w szybkim tempie, analiza danych często […]
10 listopada 2022

Dotychczasowe aktualizacje Google w 2022 roku

Google ma długą historię aktualizacji algorytmów, zmian i odświeżeń indeksu wyszukiwania. Google zawsze dążył do […]
20 października 2022

Trendy SEO na przełomie 2022/23 roku

SEO stale ewoluuje, a istnieje od ponad dwóch dekad. Search Engine Optimization (SEO) to proces […]
1 października 2022

Profil Firmy w Google

Profil Firmy w Google to platforma oferowana przez Google. Właściciele firm mogą utworzyć wpis o […]
15 września 2022

Sztuczna inteligencja w generatorach obrazów

Generatory obrazów AI narodziły się z połączenia dwóch odrębnych technologii. Jednym z nich to sieci […]
15 sierpnia 2022

Rola Data Science i Big Data w sporcie

Era big data przyniosła bezprecedensowy wpływ na rozwój branży sportowej. Ściśle z nią związane usługi […]
20 czerwca 2022

W jaki sposób aktualizacja rdzenia google z maja 2022 wpłynie na Twoją stronę?

Aktualizacja rdzenia Google z maja 2022 r. zakończyła się już 9 czerwca 2022 r. Google […]
14 stycznia 2022

Trendy Big Data i Data Science w 2022

Analiza danych, big data, sztuczna inteligencja i nauka o danych to popularne słowa kluczowe w […]
1 grudnia 2021

SEO w 2022. Strategie, trendy i błędy.

SEO jest ważną częścią marketingu cyfrowego. Ponad połowa całego ruchu w witrynie pochodzi z bezpłatnych […]
11 października 2021

Czym jest E-A-T i jakie ma znaczenie dla Google?

EAT oznacza wiedzę fachową (Expertise), autorytatywność (Authoritativeness) i wiarygodność (Trustworthiness). E-A-T jest częścią algorytmu Google […]
14 września 2021

Przyszłość przetwarzania języka naturalnego – NLP

Przetwarzanie języka naturalnego (NLP) to jeden z najszybciej rozwijających się sektorów w dziedzinie sztucznej inteligencji […]
13 sierpnia 2021

Aktualizacja Google dotycząca spamu

Google potwierdził, że 28 czerwca 2021 r. opublikował drugą część aktualizacji dotyczącej spamu w wyszukiwarce. […]
30 lipca 2021

Czym jest Performance Marketing?

Performance Marketing to strategia reklamowa online, która z roku na rok zyskuje coraz większy wpływ […]
16 lipca 2021

Wskazówki SEO – Jak podnieść pozycję strony w wyszukiwarce?

Konkurencja o miejsce na pierwszej stronie Google może być zacięta, ale przy odpowiedniej pracy i […]
14 czerwca 2021

Aktualizacja algorytmu rdzenia Google – Czerwiec 2021

Google wydało szeroką aktualizację algorytmu rdzenia 2 czerwca 2021 r. Po tym nastąpi kolejna aktualizacja […]
23 kwietnia 2021

Sztuczna inteligencja w przemyśle

Sztuczna inteligencja to rozwój technologii, które pozwalają maszynom analizować dane, uczyć się logiki i podejmować […]
16 kwietnia 2021

Problem czarnej skrzynki AI

W coraz większym stopniu powierzamy nasze bezpieczeństwo, zdrowie i bezpieczeństwo sztucznej inteligencji, której nie jesteśmy […]
9 kwietnia 2021

Powiązanie KPI i Big Data

Związek pomiędzy KPI a Big Data może nie jest taki oczywisty. Jednak warto wiedzieć czym […]
31 marca 2021

Minimum Viable Product (MVP)

Minimum Viable Product (MVP) czyli minimalny opłacalny produkt to technika rozwoju, w ramach której nowy […]
15 marca 2021

Recommerce – używane rzeczy wracają do łask

Zakupy z drugiej ręki z pewnością nie są nowym pomysłem. Od second-handów po Allegro, konsumenci […]