Usługi
Klienci
Blog
Praca
O firmie
Kontakt
✕
DATA | ECOMMERCE | SOFTWARE | MACHINE LEARNING
Najnowsze publikacje
30 listopada 2022
30 listopada 2022
Przyszłe trendy w analizie danych w 2023 roku
W czasach, gdy krajobraz biznesu ewoluuje i zmienia się w szybkim tempie, analiza danych często
[…]
10 listopada 2022
10 listopada 2022
Dotychczasowe aktualizacje Google w 2022 roku
Google ma długą historię aktualizacji algorytmów, zmian i odświeżeń indeksu wyszukiwania. Google zawsze dążył do
[…]
20 października 2022
20 października 2022
Trendy SEO na przełomie 2022/23 roku
SEO stale ewoluuje, a istnieje od ponad dwóch dekad. Search Engine Optimization (SEO) to proces
[…]
1 października 2022
1 października 2022
Profil Firmy w Google
Profil Firmy w Google to platforma oferowana przez Google. Właściciele firm mogą utworzyć wpis o
[…]
15 września 2022
15 września 2022
Sztuczna inteligencja w generatorach obrazów
Generatory obrazów AI narodziły się z połączenia dwóch odrębnych technologii. Jednym z nich to sieci
[…]
15 sierpnia 2022
15 sierpnia 2022
Rola Data Science i Big Data w sporcie
Era big data przyniosła bezprecedensowy wpływ na rozwój branży sportowej. Ściśle z nią związane usługi
[…]
20 czerwca 2022
20 czerwca 2022
W jaki sposób aktualizacja rdzenia google z maja 2022 wpłynie na Twoją stronę?
Aktualizacja rdzenia Google z maja 2022 r. zakończyła się już 9 czerwca 2022 r. Google
[…]
14 stycznia 2022
14 stycznia 2022
Trendy Big Data i Data Science w 2022
Analiza danych, big data, sztuczna inteligencja i nauka o danych to popularne słowa kluczowe w
[…]
1 grudnia 2021
1 grudnia 2021
SEO w 2022. Strategie, trendy i błędy.
SEO jest ważną częścią marketingu cyfrowego. Ponad połowa całego ruchu w witrynie pochodzi z bezpłatnych
[…]
11 października 2021
11 października 2021
Czym jest E-A-T i jakie ma znaczenie dla Google?
EAT oznacza wiedzę fachową (Expertise), autorytatywność (Authoritativeness) i wiarygodność (Trustworthiness). E-A-T jest częścią algorytmu Google
[…]
14 września 2021
14 września 2021
Przyszłość przetwarzania języka naturalnego – NLP
Przetwarzanie języka naturalnego (NLP) to jeden z najszybciej rozwijających się sektorów w dziedzinie sztucznej inteligencji
[…]
13 sierpnia 2021
13 sierpnia 2021
Aktualizacja Google dotycząca spamu
Google potwierdził, że 28 czerwca 2021 r. opublikował drugą część aktualizacji dotyczącej spamu w wyszukiwarce.
[…]
30 lipca 2021
30 lipca 2021
Czym jest Performance Marketing?
Performance Marketing to strategia reklamowa online, która z roku na rok zyskuje coraz większy wpływ
[…]
16 lipca 2021
16 lipca 2021
Wskazówki SEO – Jak podnieść pozycję strony w wyszukiwarce?
Konkurencja o miejsce na pierwszej stronie Google może być zacięta, ale przy odpowiedniej pracy i
[…]
14 czerwca 2021
14 czerwca 2021
Aktualizacja algorytmu rdzenia Google – Czerwiec 2021
Google wydało szeroką aktualizację algorytmu rdzenia 2 czerwca 2021 r. Po tym nastąpi kolejna aktualizacja
[…]
23 kwietnia 2021
23 kwietnia 2021
Sztuczna inteligencja w przemyśle
Sztuczna inteligencja to rozwój technologii, które pozwalają maszynom analizować dane, uczyć się logiki i podejmować
[…]
16 kwietnia 2021
16 kwietnia 2021
Problem czarnej skrzynki AI
W coraz większym stopniu powierzamy nasze bezpieczeństwo, zdrowie i bezpieczeństwo sztucznej inteligencji, której nie jesteśmy
[…]
9 kwietnia 2021
9 kwietnia 2021
Powiązanie KPI i Big Data
Związek pomiędzy KPI a Big Data może nie jest taki oczywisty. Jednak warto wiedzieć czym
[…]
31 marca 2021
31 marca 2021
Minimum Viable Product (MVP)
Minimum Viable Product (MVP) czyli minimalny opłacalny produkt to technika rozwoju, w ramach której nowy
[…]
15 marca 2021
15 marca 2021
Recommerce – używane rzeczy wracają do łask
Zakupy z drugiej ręki z pewnością nie są nowym pomysłem. Od second-handów po Allegro, konsumenci
[…]
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Następna