DATA | ECOMMERCE | SOFTWARE | MACHINE LEARNING

Najnowsze publikacje

15 maja 2020

SEO w czasach koronawirusa. Dostosuj swoją strategię.

Wszystko, co wydawało się prawdą w styczniu, na pewno się zmieni, a z SEO wcale […]
8 maja 2020

TOKENIZERY czyli jak czytają maszyny?

Artykuł powstał na podstawie artykułu https://blog.floydhub.com/tokenization-nlp/ Miniony rok był ogromny dla przetwarzania języka naturalnego (NLP). […]
1 maja 2020

Statystyka a Data Science. Statystyka z uwzględnieniem nauki o danych.

Małe lub duże decyzje prawie wszyscy podejmujemy codziennie. Poświęcamy im znaczną ilość czasu i wysiłku, […]
24 kwietnia 2020

Adversarial Machine Learning – wprowadzenie. Dane wejściowe do modeli uczenia maszynowego.

Przykłady Advesarial Machine Learningu (AML) stanowią dane wejściowe do modeli uczenia maszynowego, które atakujący celowo […]
10 kwietnia 2020

Strategie dostosowania sklepu e-commerce w czasach koronawirusa

Ogólnie podczas koronawirusa e-commerce wydaje się być w całkiem dobrym miejscu. W końcu kupujący, którzy […]
3 kwietnia 2020

SEO a koronawirus – Marzec 2020. Aktualizacje algorytmu na początku pandemii.

Aktualizacje algorytmu Google to jedno z najczęściej wyszukiwanych haseł w branży SEO. Powodem dla którego […]
27 marca 2020

Czy Google będzie zmuszony do ujawnienia swojego algorytmu wyszukiwania SEO?

Google jest zaangażowane w proces sądowy, który może doprowadzić do ujawnienia przez firmę długo strzeżonych […]
20 marca 2020

Reputacja autora w Google. Tworzenie wysokiej jakości treści.

Google zajęło się autorstwem i zapewniło twórcom treści możliwość wskazania, że ​​coś gdzieś opublikowali. Dotąd […]
13 marca 2020

Zadania klasyfikacyjne w uczeniu maszynowym. Algorytmy uczenia maszynowego.

Uczenie maszynowe jest dziedziną badań i dotyczy algorytmów uczących się na przykładach. Klasyfikacja to zadanie […]
6 marca 2020

Wzdęcie indeksu czyli Index bloat

Wszyscy wiemy, że Google może wolno indeksować treści, szczególnie w nowych witrynach. Ale czasami może […]
28 lutego 2020

WordPress 5.4. Lazy Load oraz poprawy bloków.

WordPress ogłosił wczoraj, że wersja 5.4 domyślnie na wszystkich obrazach będzie używała lazy load. Jest […]
24 lutego 2020

PRZEWIDYWANIA AI na 2020. Przyszłość sztucznej inteligencji.

Sztuczna inteligencja to temat już nie na science fiction, czy na rozmowy co będzie za […]
17 lutego 2020

SEO COPYWRITING. Czy Twój tekst jest gotowy?

Copywriting SEO w przeszłości polegał na optymalizacji strony internetowej pod słowa kluczowe. W dzisiejszych czasach […]
14 lutego 2020

Lokalne SEO w 2020. Optymalizacja strony pod kątem wyszukiwania lokalnego.

Oczekuje się, że lokalne SEO zyska na znaczeniu w ciągu najbliższych kilku lat. Utrudni to […]
7 lutego 2020

Machine Learning i Deep Learning – Trendy w 2020 roku.

Uczenie maszynowe stanowi coraz większy obszar badań i inwestycji. Machine learning to hasło coraz bardziej […]
31 stycznia 2020

LOCAL CITATIONS czyli lokalne cytowanie

Cytaty dla wyszukiwania lokalnego są tematem rzadko słyszanym jednak znaczącym. Powszechnie przyjmuje się, że strategia […]
17 stycznia 2020

SEO podsumowanie 2019 oraz trendy 2020

Ponieważ konkurencja online stale rośni, nadszedł czas, aby przemyśleć strategię marketingu treści i zainwestować w […]
15 stycznia 2020

Trendy w analizie danych w 2020. Zmiany w analityce danych.

Technologia wprowadziła nowe opcje do świata biznesu, jednym z nich jest analiza danych – narzędzie, […]
2 stycznia 2020

Big Data, Data Science oraz analiza danych. Potrzebna wiedza i umiejętności do pracy na danych.

Dane są wszędzie dookoła nas. Tak naprawdę ilość istniejących danych cyfrowych rośnie w szybkim tempie, […]
17 grudnia 2019

BERT – nowa aktualizacja algorytmu Google

Najnowsza aktualizacja algorytmu Google BERT czyli Bidirectional Encoder Representations from Transformers, jest przedstawiana przez Google […]
polski