DATA | ECOMMERCE | SOFTWARE | MACHINE LEARNING

Najnowsze publikacje

17 lutego 2020

SEO COPYWRITING. Czy Twój tekst jest gotowy?

Copywriting SEO w przeszłości polegał na optymalizacji strony internetowej pod słowa kluczowe. W dzisiejszych czasach […]
14 lutego 2020

Lokalne SEO w 2020

Oczekuje się, że lokalne SEO zyska na znaczeniu w ciągu najbliższych kilku lat. Utrudni to […]
31 stycznia 2020

LOCAL CITATIONS czyli lokalne cytowanie

Cytaty dla wyszukiwania lokalnego są tematem rzadko słyszanym jednak znaczącym. Powszechnie przyjmuje się, że strategia […]
17 grudnia 2019

BERT – nowa aktualizacja algorytmu Google

Najnowsza aktualizacja algorytmu Google BERT czyli Bidirectional Encoder Representations from Transformers, jest przedstawiana przez Google […]
15 listopada 2019
SEO - napis kolorwy

Techniczne SEO – czynniki uwzględniane przy audycie

Techniczne SEO to zbiór wielu zadań często bardziej programistycznych, niż należących do zwykłego SEOwca. Dzięki […]
9 kwietnia 2019

Zwinne techniki pozycjonowania z wykorzystaniem analizy danych i SEO PR.

            SEO i marketing cyfrowy są niezwykle skomplikowane, a cyfrowy krajobraz stale się zmienia i […]
5 marca 2019
Aktualizacja algorytmu Google

Aktualizacja algorytmu Google – Marzec 2019

Google każdego roku wprowadza zmiany do swojego algorytmu. Przypuszcza się, że jest ich nawet ok. […]
20 stycznia 2019

Podsumowanie roku 2018 w SEO. Trendy i predykcje na rok 2019 na podstawie analizy naszych Klientów.

2018 dla SEO to rok wyszukiwarek dążących do poprawy jakości wyników wyszukiwania. Do tej pory […]
4 listopada 2018
Jak ulepszyć keyword research?

5 wskazówek jak ulepszyć Keyword Research

Keyword Research to jedna ze standardowych praktyk pozycjonerskich, na którą każdy z nas ma swoje […]
18 października 2018
błędy content marketingowe, które trzeba naprawić

7 złych praktyk Content Marketing, które zmniejszają widoczność

Bez treści nie da się zrobić dobrego SEO. Tekst na stronach spełnia określone role: informuje […]
3 października 2018
Sztuczna inteligencja zmienia seo

Jak rozwój sztucznej inteligencji wpływa na SEO.

Dużo zmieniło się w pozycjonowaniu w ciągu ostatnich lat. Częste zmiany algorytmu to nie jedyne […]
29 września 2018

9 narzędzi, które ułatwią Link Building

Link building to jedno z najbardziej czasochłonnych zadań, przed którym stoi pozycjoner. A jak wiadomo […]
11 września 2018
Wpływ HTTPS na SEO

Wpływ protokołu HTTPS na SEO.

  Nie tak dawno temu Google ogłosił, że przełączenie strony na protokół HTTPS dałoby jej […]
2 września 2018
Jak przekierować adresy url za pomocą htaccess

Jak skutecznie przekierowywać adresy URL w htaccess.

Zazwyczaj przekierowanie domeny na inny adres nie stanowi problemu, zwłaszcza jeśli dysponujemy systemami CMS umożliwiającymi […]
31 sierpnia 2018
SEO i sztuczna inteligencja

Jak zoptymalizować SEO dzięki AI.

Google zaprezentowało niedawno swoją nową sztuczną inteligencję Google Duplex. System sztucznej inteligencji (AI) może na […]
3 sierpnia 2018
Jak poprawnie wstawić anchor text

Anchor Tekst w pigułce.

Linkowanie wciąż jest jednym z najważniejszych działań w procesie pozycjonowania. Nie można pominąć tego kroku, […]
1 sierpnia 2018
Podatek od linków - SEO

Podatek od linków a SEO – czy nowe rozporządzenia zaszkodzą pozycjonowaniu?

20 czerwca 2018 miało miejsce głosowanie w komisji JURI Parlamentu Europejskiego odnośnie wprowadzenia filtrów antypirackich […]
18 lipca 2018
Nowości w Wordpressie

Co nowego i wartego uwagi w WordPressie?

WordPress rozwija się w bardzo szybkim tempie. Z roku na rok coraz bardziej przejmuje kontrolę […]
31 maja 2018
Link Building

O Link Buildingu słów kilka

Link Building to wciąż jeden z najważniejszych sposobów podnoszenia widoczności i pozycji strony. Podczas gdy […]
9 maja 2018
Algorytmy Google

Google znów aktualizuje algorytm SEO.

W kwietniu 2018 roku Google wprowadził szeroką aktualizację rdzenia algorytmu, która miała wpływ na wygląd […]
polski