DATA | ECOMMERCE | SOFTWARE | MACHINE LEARNING

Najnowsze publikacje

7 sierpnia 2020

URL-e przyjazne SEO

Google mówi o znaczeniu używania prostych, przyjaznych adresów URL w przewodniku dla początkujących SEO. Adresy […]
24 lipca 2020

OFF-PAGE SEO

Jeśli chodzi o SEO, istnieją dwa podejścia, które można zastosować, aby zwiększyć rankingi wyszukiwania w […]
10 lipca 2020

Wyszukiwanie semantyczne w SEO

Specjaliści SEO poświęcają wiele wysiłku, próbując przekonać Google do naszej strony Spędzają tak dużo czasu […]
19 czerwca 2020
google moja firma - restauracja

Jak zoptymalizować Google Moja Firma

Każdy właściciel firmy posiadającej stronę WWW szuka sposobu, aby zostać zauważonym w wynikach wyszukiwania. Teraz, […]
5 czerwca 2020

Aktualizacja Google – Maj 2020. Podsumowanie.

Na początku maja Google dokonało drugiej aktualizacji Core 2020 w środku pandemii koronawirusa. Wdrożenie potrwa […]
15 maja 2020

SEO w czasach koronawirusa. Dostosuj swoją strategię.

Wszystko, co wydawało się prawdą w styczniu, na pewno się zmieni, a z SEO wcale […]
3 kwietnia 2020

SEO a koronawirus – Marzec 2020

Aktualizacje algorytmu Google to jedno z najczęściej wyszukiwanych haseł w branży SEO. Powodem dla którego […]
27 marca 2020

Czy Google będzie zmuszony do ujawnienia swojego algorytmu wyszukiwania SEO?

Google jest zaangażowane w proces sądowy, który może doprowadzić do ujawnienia przez firmę długo strzeżonych […]
20 marca 2020

Reputacja autora w Google

Google zajęło się autorstwem i zapewniło twórcom treści możliwość wskazania, że ​​coś gdzieś opublikowali. Dotąd […]
6 marca 2020

Wzdęcie indeksu czyli Index bloat

Wszyscy wiemy, że Google może wolno indeksować treści, szczególnie w nowych witrynach. Ale czasami może […]
17 lutego 2020

SEO COPYWRITING. Czy Twój tekst jest gotowy?

Copywriting SEO w przeszłości polegał na optymalizacji strony internetowej pod słowa kluczowe. W dzisiejszych czasach […]
14 lutego 2020

Lokalne SEO w 2020

Oczekuje się, że lokalne SEO zyska na znaczeniu w ciągu najbliższych kilku lat. Utrudni to […]
31 stycznia 2020

LOCAL CITATIONS czyli lokalne cytowanie

Cytaty dla wyszukiwania lokalnego są tematem rzadko słyszanym jednak znaczącym. Powszechnie przyjmuje się, że strategia […]
17 grudnia 2019

BERT – nowa aktualizacja algorytmu Google

Najnowsza aktualizacja algorytmu Google BERT czyli Bidirectional Encoder Representations from Transformers, jest przedstawiana przez Google […]
15 listopada 2019
SEO - napis kolorwy

Techniczne SEO – czynniki uwzględniane przy audycie

Techniczne SEO to zbiór wielu zadań często bardziej programistycznych, niż należących do zwykłego SEOwca. Dzięki […]
9 kwietnia 2019

Zwinne techniki pozycjonowania z wykorzystaniem analizy danych i SEO PR.

            SEO i marketing cyfrowy są niezwykle skomplikowane, a cyfrowy krajobraz stale się zmienia i […]
5 marca 2019
Aktualizacja algorytmu Google

Aktualizacja algorytmu Google – Marzec 2019

Google każdego roku wprowadza zmiany do swojego algorytmu. Przypuszcza się, że jest ich nawet ok. […]
20 stycznia 2019

Podsumowanie roku 2018 w SEO. Trendy i predykcje na rok 2019 na podstawie analizy naszych Klientów.

2018 dla SEO to rok wyszukiwarek dążących do poprawy jakości wyników wyszukiwania. Do tej pory […]
4 listopada 2018
Jak ulepszyć keyword research?

5 wskazówek jak ulepszyć Keyword Research

Keyword Research to jedna ze standardowych praktyk pozycjonerskich, na którą każdy z nas ma swoje […]
18 października 2018
błędy content marketingowe, które trzeba naprawić

7 złych praktyk Content Marketing, które zmniejszają widoczność

Bez treści nie da się zrobić dobrego SEO. Tekst na stronach spełnia określone role: informuje […]
polski