Usługi
Klienci
Blog
Praca
O firmie
Kontakt
✕
DATA | ECOMMERCE | SOFTWARE | MACHINE LEARNING
Najnowsze publikacje
14 kwietnia 2023
14 kwietnia 2023
Content marketing w SEO. Jak tworzyć treści, które przyciągają ruch organiczny?
W dzisiejszym cyfrowym świecie, content marketing odgrywa niezwykle istotną rolę w strategii SEO. Tworzenie wartościowych
[…]
14 lutego 2023
14 lutego 2023
Linkowanie wewnętrzne
Zanim twoja treść zostanie sklasyfikowana, potrzebuje linków. Google najlepiej znajduje twoje posty i strony, gdy
[…]
15 grudnia 2022
15 grudnia 2022
Aktualizacje algorytmu Google – prognozy na 2023 rok
W przyszłym roku nadchodzi ogromna aktualizacja algorytmu Google. Dla firm internetowych może to oznaczać poważną
[…]
10 listopada 2022
10 listopada 2022
Dotychczasowe aktualizacje Google w 2022 roku
Google ma długą historię aktualizacji algorytmów, zmian i odświeżeń indeksu wyszukiwania. Google zawsze dążył do
[…]
20 października 2022
20 października 2022
Trendy SEO na przełomie 2022/23 roku
SEO stale ewoluuje, a istnieje od ponad dwóch dekad. Search Engine Optimization (SEO) to proces
[…]
1 października 2022
1 października 2022
Profil Firmy w Google
Profil Firmy w Google to platforma oferowana przez Google. Właściciele firm mogą utworzyć wpis o
[…]
20 czerwca 2022
20 czerwca 2022
W jaki sposób aktualizacja rdzenia google z maja 2022 wpłynie na Twoją stronę?
Aktualizacja rdzenia Google z maja 2022 r. zakończyła się już 9 czerwca 2022 r. Google
[…]
1 grudnia 2021
1 grudnia 2021
SEO w 2022. Strategie, trendy i błędy.
SEO jest ważną częścią marketingu cyfrowego. Ponad połowa całego ruchu w witrynie pochodzi z bezpłatnych
[…]
11 października 2021
11 października 2021
Czym jest E-A-T i jakie ma znaczenie dla Google?
EAT oznacza wiedzę fachową (Expertise), autorytatywność (Authoritativeness) i wiarygodność (Trustworthiness). E-A-T jest częścią algorytmu Google
[…]
13 sierpnia 2021
13 sierpnia 2021
Aktualizacja Google dotycząca spamu
Google potwierdził, że 28 czerwca 2021 r. opublikował drugą część aktualizacji dotyczącej spamu w wyszukiwarce.
[…]
16 lipca 2021
16 lipca 2021
Wskazówki SEO – Jak podnieść pozycję strony w wyszukiwarce?
Konkurencja o miejsce na pierwszej stronie Google może być zacięta, ale przy odpowiedniej pracy i
[…]
14 czerwca 2021
14 czerwca 2021
Aktualizacja algorytmu rdzenia Google – Czerwiec 2021
Google wydało szeroką aktualizację algorytmu rdzenia 2 czerwca 2021 r. Po tym nastąpi kolejna aktualizacja
[…]
28 grudnia 2020
28 grudnia 2020
Międzynarodowe i Globalne SEO w 2020 roku
Międzynarodowi specjaliści od pozycjonowania oferują swoje wyjątkowe podejście do optymalizacji pod kątem Google i Yandex.
[…]
14 grudnia 2020
14 grudnia 2020
Aktualizacja Google z grudnia 2020 r.
Po raz pierwszy od maja 2020 roku Google ogłosił szeroką podstawową aktualizację swojego algorytmu rankingowego.
[…]
30 października 2020
30 października 2020
FAQ – Czy warto posiadać stronę z zadawanymi pytaniami?
Wyszukiwarki i ludzie uwielbiają strony z często zadawanymi pytaniami (FAQ). Posiadanie dobrze napisanej sekcji często
[…]
23 października 2020
23 października 2020
Jak odnowić stary tekst nową treścią?
Pisanie cały czas nowych tekstów jest skomplikowanie oraz zajmuje dużo naszego czasu. Zamiast tego możesz
[…]
2 października 2020
2 października 2020
Google i aktualizacja algorytmu BERT, a dopasowanie historii
Google wprowadziła liczne zmiany w autouzupełnianiu, wiadomościach, sprawdzaniu faktów, panelach wiedzy, wykrywaniu najświeższych wiadomości i
[…]
28 sierpnia 2020
28 sierpnia 2020
Wskaźniki Google – Core Web Vitals
Google wprowadza nowe wskaźniki rankingowe, który łączy Core Web Vitals z istniejącymi wskaźnikami dotyczącymi wygody
[…]
7 sierpnia 2020
7 sierpnia 2020
URL-e przyjazne SEO. Optymalizacja adresu strony pod SEO.
Google mówi o znaczeniu używania prostych, przyjaznych adresów URL w przewodniku dla początkujących SEO. Adresy
[…]
24 lipca 2020
24 lipca 2020
OFF-PAGE SEO. Działania SEO poza stroną.
Jeśli chodzi o SEO, istnieją dwa podejścia, które można zastosować, aby zwiększyć rankingi wyszukiwania w
[…]
1
2
3
Następna