DATA | ECOMMERCE | SOFTWARE | MACHINE LEARNING

Najnowsze publikacje

11 października 2021

Czym jest E-A-T i jakie ma znaczenie dla Google?

EAT oznacza wiedzę fachową (Expertise), autorytatywność (Authoritativeness) i wiarygodność (Trustworthiness). E-A-T jest częścią algorytmu Google […]
16 lipca 2021

Wskazówki SEO – Jak podnieść pozycję strony w wyszukiwarce?

Konkurencja o miejsce na pierwszej stronie Google może być zacięta, ale przy odpowiedniej pracy i […]
14 czerwca 2021

Aktualizacja algorytmu rdzenia Google – Czerwiec 2021

Google wydało szeroką aktualizację algorytmu rdzenia 2 czerwca 2021 r. Po tym nastąpi kolejna aktualizacja […]
28 grudnia 2020

Międzynarodowe i Globalne SEO w 2020 roku

Międzynarodowi specjaliści od pozycjonowania oferują swoje wyjątkowe podejście do optymalizacji pod kątem Google i Yandex. […]
14 grudnia 2020

Aktualizacja Google z grudnia 2020 r.

Po raz pierwszy od maja 2020 roku Google ogłosił szeroką podstawową aktualizację swojego algorytmu rankingowego. […]
30 października 2020

FAQ – Czy warto posiadać stronę z zadawanymi pytaniami?

Wyszukiwarki i ludzie uwielbiają strony z często zadawanymi pytaniami (FAQ). Posiadanie dobrze napisanej sekcji często […]
23 października 2020

Jak odnowić stary tekst nową treścią?

Pisanie cały czas nowych tekstów jest skomplikowanie oraz zajmuje dużo naszego czasu. Zamiast tego możesz […]
2 października 2020

Google i aktualizacja algorytmu BERT, a dopasowanie historii

Google wprowadziła liczne zmiany w autouzupełnianiu, wiadomościach, sprawdzaniu faktów, panelach wiedzy, wykrywaniu najświeższych wiadomości i […]
28 sierpnia 2020

Wskaźniki Google – Core Web Vitals

Google wprowadza nowe wskaźniki rankingowe, który łączy Core Web Vitals z istniejącymi wskaźnikami dotyczącymi wygody […]
7 sierpnia 2020

URL-e przyjazne SEO. Optymalizacja adresu strony pod SEO.

Google mówi o znaczeniu używania prostych, przyjaznych adresów URL w przewodniku dla początkujących SEO. Adresy […]
24 lipca 2020

OFF-PAGE SEO. Działania SEO poza stroną.

Jeśli chodzi o SEO, istnieją dwa podejścia, które można zastosować, aby zwiększyć rankingi wyszukiwania w […]
10 lipca 2020

Wyszukiwanie semantyczne w SEO. Algorytmy w wyszukiwarkach

Specjaliści SEO poświęcają wiele wysiłku, próbując przekonać Google do naszej strony Spędzają tak dużo czasu […]
19 czerwca 2020

Jak zoptymalizować Google Moja Firma

Każdy właściciel firmy posiadającej stronę WWW szuka sposobu, aby zostać zauważonym w wynikach wyszukiwania. Teraz, […]
5 czerwca 2020

Aktualizacja Google – Maj 2020. Podsumowanie aktualizacji w czasach pandemii

Na początku maja Google dokonało drugiej aktualizacji Core 2020 w środku pandemii koronawirusa. Wdrożenie potrwa […]
15 maja 2020

SEO w czasach koronawirusa. Dostosuj swoją strategię.

Wszystko, co wydawało się prawdą w styczniu, na pewno się zmieni, a z SEO wcale […]
3 kwietnia 2020

SEO a koronawirus – Marzec 2020. Aktualizacje algorytmu na początku pandemii.

Aktualizacje algorytmu Google to jedno z najczęściej wyszukiwanych haseł w branży SEO. Powodem dla którego […]
27 marca 2020

Czy Google będzie zmuszony do ujawnienia swojego algorytmu wyszukiwania SEO?

Google jest zaangażowane w proces sądowy, który może doprowadzić do ujawnienia przez firmę długo strzeżonych […]
20 marca 2020

Reputacja autora w Google. Tworzenie wysokiej jakości treści.

Google zajęło się autorstwem i zapewniło twórcom treści możliwość wskazania, że ​​coś gdzieś opublikowali. Dotąd […]
6 marca 2020

Wzdęcie indeksu czyli Index bloat

Wszyscy wiemy, że Google może wolno indeksować treści, szczególnie w nowych witrynach. Ale czasami może […]
17 lutego 2020

SEO COPYWRITING. Czy Twój tekst jest gotowy?

Copywriting SEO w przeszłości polegał na optymalizacji strony internetowej pod słowa kluczowe. W dzisiejszych czasach […]