DATA | ECOMMERCE | SOFTWARE | MACHINE LEARNING

Najnowsze publikacje

5 marca 2019
Aktualizacja algorytmu Google

Aktualizacja algorytmu Google – Marzec 2019

Google każdego roku wprowadza zmiany do swojego algorytmu. Przypuszcza się, że jest ich nawet ok. […]
20 stycznia 2019

Podsumowanie roku 2018 w SEO. Trendy i predykcje na rok 2019 na podstawie analizy naszych Klientów.

2018 dla SEO to rok wyszukiwarek dążących do poprawy jakości wyników wyszukiwania. Do tej pory […]
4 listopada 2018
Jak ulepszyć keyword research?

5 wskazówek jak ulepszyć Keyword Research

Keyword Research to jedna ze standardowych praktyk pozycjonerskich, na którą każdy z nas ma swoje […]
18 października 2018
błędy content marketingowe, które trzeba naprawić

7 złych praktyk Content Marketing, które zmniejszają widoczność

Bez treści nie da się zrobić dobrego SEO. Tekst na stronach spełnia określone role: informuje […]
3 października 2018
Sztuczna inteligencja zmienia seo

Jak rozwój sztucznej inteligencji wpływa na SEO.

Dużo zmieniło się w pozycjonowaniu w ciągu ostatnich lat. Częste zmiany algorytmu to nie jedyne […]
29 września 2018

9 narzędzi, które ułatwią Link Building

Link building to jedno z najbardziej czasochłonnych zadań, przed którym stoi pozycjoner. Znalezienie pierwszych miejsc […]
11 września 2018
Wpływ HTTPS na SEO

Wpływ protokołu HTTPS na SEO.

  Nie tak dawno temu Google ogłosił, że przełączenie strony na protokół HTTPS dałoby jej […]
2 września 2018
Jak przekierować adresy url za pomocą htaccess

Jak skutecznie przekierowywać adresy URL w htaccess.

Zazwyczaj przekierowanie domeny na inny adres nie stanowi problemu, zwłaszcza jeśli dysponujemy systemami CMS umożliwiającymi […]
31 sierpnia 2018
SEO i sztuczna inteligencja

Jak zoptymalizować SEO dzięki AI.

Google zaprezentowało niedawno swoją nową sztuczną inteligencję Google Duplex. System sztucznej inteligencji (AI) może na […]
3 sierpnia 2018
Jak poprawnie wstawić anchor text

Anchor Tekst w pigułce.

Linkowanie wciąż jest jednym z najważniejszych działań w procesie pozycjonowania. Nie można pominąć tego kroku, […]
1 sierpnia 2018
Podatek od linków - SEO

Podatek od linków a SEO – czy nowe rozporządzenia zaszkodzą pozycjonowaniu?

20 czerwca 2018 miało miejsce głosowanie w komisji JURI Parlamentu Europejskiego odnośnie wprowadzenia filtrów antypirackich […]
18 lipca 2018
Nowości w Wordpressie

Co nowego i wartego uwagi w WordPressie?

WordPress rozwija się w bardzo szybkim tempie. Z roku na rok coraz bardziej przejmuje kontrolę […]
31 maja 2018
Link Building

O Link Buildingu słów kilka

Link Building to wciąż jeden z najważniejszych sposobów podnoszenia widoczności i pozycji strony. Podczas gdy […]
9 maja 2018
Algorytmy Google

Google znów aktualizuje algorytm SEO.

W kwietniu 2018 roku Google wprowadził szeroką aktualizację rdzenia algorytmu, która miała wpływ na wygląd […]
21 kwietnia 2018
Maszyna do pisania z napisem marketing

Tekst długi czy krótki? Który rodzaj jest lepszy dla twojej strony?

Dzięki krótkiej koncentracji uwagi i wielozadaniowości, specjaliści od inbound marketingu od dawna akceptują krótkie treści […]
6 kwietnia 2018
Zaawansowane operatory wyszukiwania w Google

Zaawansowane operatory wyszukiwania w Google

Dla prawdziwych weteranów pozycjonowania operatory wyszukiwania to old news. Każdy z nas zetknął się z […]
17 stycznia 2018
Tablet z wyszukiwarką Google

O co pytaliśmy Google w 2017 roku?

Google jak co roku podsumowuje rok w wielu kategoriach. Oprócz YouTube, inne główne roczne podsumowania […]
11 stycznia 2018
Rozporządzenie RODO - GDPR

Wpływ Rozporządzenia Ogólnego o Ochronie Danych Osobowych na branżę SEO i e-commerce.

Co to jest RODO? Dnia 25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i […]
10 stycznia 2018
Problemy SEO z Thin Content-em

Treść niskiej jakości, czyli “Thin content”.

Treść niskiej jakości, czyli “Thin content” Trzy podstawowe obszary, które bierze pod uwagę Google oceniając […]
polski