Usługi
Klienci
Blog
Praca
O firmie
Kontakt
✕
DATA | ECOMMERCE | SOFTWARE | MACHINE LEARNING
Najnowsze publikacje
17 lutego 2020
17 lutego 2020
SEO COPYWRITING. Czy Twój tekst jest gotowy?
Copywriting SEO w przeszłości polegał na optymalizacji strony internetowej pod słowa kluczowe. W dzisiejszych czasach
[…]
14 lutego 2020
14 lutego 2020
Lokalne SEO w 2020. Optymalizacja strony pod kątem wyszukiwania lokalnego.
Oczekuje się, że lokalne SEO zyska na znaczeniu w ciągu najbliższych kilku lat. Utrudni to
[…]
31 stycznia 2020
31 stycznia 2020
LOCAL CITATIONS czyli lokalne cytowanie
Cytaty dla wyszukiwania lokalnego są tematem rzadko słyszanym jednak znaczącym. Powszechnie przyjmuje się, że strategia
[…]
17 stycznia 2020
17 stycznia 2020
SEO podsumowanie 2019 oraz trendy 2020
Ponieważ konkurencja online stale rośni, nadszedł czas, aby przemyśleć strategię marketingu treści i zainwestować w
[…]
17 grudnia 2019
17 grudnia 2019
BERT – nowa aktualizacja algorytmu Google
Najnowsza aktualizacja algorytmu Google BERT czyli Bidirectional Encoder Representations from Transformers, jest przedstawiana przez Google
[…]
15 listopada 2019
15 listopada 2019
Techniczne SEO – czynniki uwzględniane przy audycie
Techniczne SEO to zbiór wielu zadań często bardziej programistycznych, niż należących do zwykłego SEOwca. Dzięki
[…]
9 kwietnia 2019
9 kwietnia 2019
Zwinne techniki pozycjonowania z wykorzystaniem analizy danych i SEO PR.
SEO i marketing cyfrowy są niezwykle skomplikowane, a cyfrowy krajobraz stale się zmienia i
[…]
5 marca 2019
5 marca 2019
Aktualizacja algorytmu Google – Marzec 2019
Google każdego roku wprowadza zmiany do swojego algorytmu. Przypuszcza się, że jest ich nawet ok.
[…]
20 stycznia 2019
20 stycznia 2019
Podsumowanie roku 2018 w SEO. Trendy i predykcje na rok 2019 na podstawie analizy naszych Klientów.
2018 dla SEO to rok wyszukiwarek dążących do poprawy jakości wyników wyszukiwania. Do tej pory
[…]
4 listopada 2018
4 listopada 2018
5 wskazówek jak ulepszyć Keyword Research
Keyword Research to jedna ze standardowych praktyk pozycjonerskich, na którą każdy z nas ma swoje
[…]
18 października 2018
18 października 2018
7 złych praktyk Content Marketing, które zmniejszają widoczność
Bez treści nie da się zrobić dobrego SEO. Tekst na stronach spełnia określone role: informuje
[…]
3 października 2018
3 października 2018
Jak rozwój sztucznej inteligencji wpływa na SEO.
Dużo zmieniło się w pozycjonowaniu w ciągu ostatnich lat. Częste zmiany algorytmu to nie jedyne
[…]
29 września 2018
29 września 2018
9 narzędzi, które ułatwią Link Building
Link building to jedno z najbardziej czasochłonnych zadań, przed którym stoi pozycjoner. A jak wiadomo
[…]
11 września 2018
11 września 2018
Wpływ protokołu HTTPS na SEO. Przyszłość bezpieczeństwa strony.
Nie tak dawno temu Google ogłosił, że przełączenie strony na protokół HTTPS dałoby jej
[…]
2 września 2018
2 września 2018
Jak skutecznie przekierowywać adresy URL w htaccess.
Zazwyczaj przekierowanie domeny na inny adres nie stanowi problemu, zwłaszcza jeśli dysponujemy systemami CMS umożliwiającymi
[…]
31 sierpnia 2018
31 sierpnia 2018
Jak zoptymalizować SEO dzięki AI.
Google zaprezentowało niedawno swoją nową sztuczną inteligencję Google Duplex. System sztucznej inteligencji (AI) może na
[…]
3 sierpnia 2018
3 sierpnia 2018
Anchor Tekst w pigułce. Błędy i dobre praktyki.
Linkowanie wciąż jest jednym z najważniejszych działań w procesie pozycjonowania. Nie można pominąć tego kroku,
[…]
1 sierpnia 2018
1 sierpnia 2018
Podatek od linków a SEO – czy nowe rozporządzenia zaszkodzą pozycjonowaniu?
20 czerwca 2018 miało miejsce głosowanie w komisji JURI Parlamentu Europejskiego odnośnie wprowadzenia filtrów antypirackich
[…]
18 lipca 2018
18 lipca 2018
Co nowego i wartego uwagi w WordPressie?
WordPress rozwija się w bardzo szybkim tempie. Z roku na rok coraz bardziej przejmuje kontrolę
[…]
31 maja 2018
31 maja 2018
O Link Buildingu słów kilka
Link Building to wciąż jeden z najważniejszych sposobów podnoszenia widoczności i pozycji strony. Podczas gdy
[…]
Poprzednia
1
2
3
Następna