Każdy właściciel firmy posiadającej stronę WWW szuka sposobu, aby zostać zauważonym w wynikach wyszukiwania. Teraz, podczas pandemii koronawirusa, kluczowe jest zaoferowanie klientom aktualnego profilu Google dla Twojej firmy. Istnieje wiele taktyk, aby dobrze pozycjonować się w lokalnej firmie, jednak jak w przypadku większości problemów z SEO, jest to połączony wysiłek. Jednym z tych elementów lokalnej układanki SEO jest Google Moja Firma – pulpit do zarządzania ofertami.
Ważnym pierwszym krokiem w każdej lokalnej strategii SEO jest zgłoszenie i zweryfikowanie wpisu Google Moja Firma. Stworzenie profilu Google Moja Firma może zwiększyć Twoje szanse na pojawienie się w lokalnym wyszukiwaniu. Kwalifikujące się lokalne firmy mogą ubiegać się o tę bezpłatną ofertę w Google i zawierać informacje o swojej firmie, takie jak adres, numer telefonu, godziny pracy i rodzaje akceptowanych płatności.
Moja Firma to kompleksowy sklep Google, który zarządza wyglądem i wydajnością Twojej firmy w wyszukiwarce. Jest to niezbędne narzędzie do sprawdzania i dostosowywania sposobu wyświetlania witryny w mapach, grafie wiedzy, Google+ i bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Google Moja Firma jest jednym z największych czynników lokalnego sukcesu SEO zaraz obok wysokiej jakości linków czy unikalnych treściach.
Możesz zarządzać listą firm, dodając szczegóły NAP, godziny otwarcia, zdjęcia itp. – istnieją nawet specjalne opcje zarządzania listą firm podczas kryzysu COVID-19. Oprócz tego masz wiele innych opcji, takich jak zarządzanie recenzjami pozostawionymi przez klientów. Recenzje powinny być kluczowym czynnikiem w lokalnych działaniach SEO.
Rozpoczęcie pracy z Google Moja Firma jest łatwe, najpierw musisz założyć konto i zgłosić swoją firmę. Po wypełnieniu swoich danych otrzymasz od Google prawdziwą pocztówkę na podany adres. Ta karta jest jedynym dowodem na to, że jesteś właścicielem firmy wymienionej pod adresem. W przypadku niektórych rodzajów firm weryfikację można uzyskać również przez telefon lub e-mail. Google ma specjalną stronę, która pomaga sprawdzić status weryfikacji.
Po zweryfikowaniu możesz uzupełnić wszystkie niezbędne informacje i sprawdzić, jak działa Twój wpis. Możesz nawet uzyskiwać regularne informacje, aby zobaczyć, ile wyświetleń, kliknięć i subskrybentów Twój wpis uzyskał w danym okresie. To świetny sposób, aby przekonać się, jak Twoja firma jest postrzegana przez Google i klientów.
Należy pamiętać, że Moja Firma nie jest wszechstronnym narzędziem dla lokalnego SEO. Musi współpracować z Twoimi działaniami SEO.
Google Moja Firma korzysta z wielu czynników w celu ustalenia pozycji w rankingu dla firm. Oto trzy najważniejsze:
• Trafność
Trafność decyduje o tym, jak dobrze Twoja firma odpowiada celom wyszukiwania klienta. Czy koncentrujesz się na tym, czego potrzebuje klient, czy może dajesz niejasne sygnały dotyczące Twojej działalności.
• Dystans
Dystans jest dobrze znanym czynnikiem w rankingu lokalnych firm. Dokładny sposób, w jaki Google określa, które firmy mają być wyświetlane w wyszukiwaniu lokalnym, jest nieznany, a ustalenie pozycji w danym obszarze może być dość trudne. Inne czynniki również odgrywają znaczącą rolę. Pomaga nie tylko powiedzieć, że znajdujesz się w określonym obszarze, ale także pokazuje to, tworząc lokalną treść wokół Twojej firmy w Twojej witrynie. Google wykorzystuje to, co wiadomo o lokalizacji wyszukiwarki, aby przedstawić najbardziej odpowiednie lokalne firmy.
• Rozgłos
W tym przypadku liczy się aktywność wokół twojego wpisu taka jak: liczba recenzji, wydarzeń, lokalnych treści itp.. Pomoże również, jeśli możesz uzyskać mnóstwo wysokiej jakości linków do swojej witryny. Trochę trudno jest ustalić, co dokładnie oznacza ekspansja, ale jedno jest pewne – nikt nie lubi martwych profili. Musisz go aktualizować o nowe zdjęcia i zarządzać swoimi recenzjami. Jak powiedziano wcześniej, działa to w połączeniu z witryną, więc upewnij się, że oba wpisy są wyrównane i że publikujesz lokalne treści.
Aby rozpocząć, musisz odebrać swój wpis. Następnie skorzystaj z poniższych wskazówek. Pamiętaj, że wszystko, co dodajesz, musi być zgodne z informacjami podanymi w witrynie. Niedokładne informacje będą źle działać na twoją pozycję w wyszukiwaniu.
Ważne jest, aby pamiętać o aktualizacji profilu.
Wiele firm musi tymczasowo zamknąć się podczas pandemii koronawirusa. Dobrym pomysłem jest poinformowanie klientów, w jaki sposób wpływa to na Twoją firmę, poprzez prawidłowe zarządzanie Google Moja Firma. Zawsze aktualizuj swój profil. Poinformuj ludzi o zmianach godzin otwarcia lub jeśli spóźniasz się z wysyłką produktów. Użyj Google Postów, aby powiadomić klientów o aktualizacjach. Możesz także oznaczyć swoją firmę jako tymczasowo zamkniętą. Jeśli zarządzasz nimi za pośrednictwem Google Moja Firma, profil Twojej firmy w Google i w Mapach Google zostanie zaktualizowany.
Google w coraz większym stopniu używa danych strukturalnych, aby dowiedzieć się, o czym jest Twoja witryna i które elementy reprezentują ją. Dotyczy to z pewnością informacji o Twojej firmie, w tym informacji, z których korzysta Moja Firma. Upewnij się, że dodajesz prawidłowe dane strukturalne do swojej witryny. Popraw swoje dane NAP, godziny otwarcia, recenzje, informacje o produktach itp., Korzystając z danych Schema.org. Ułatwi to Google ustalenie ważności Twojego wpisu.
Google zawsze patrzy na osoby poszukujące zaangażowania, więc jako właściciel swojej firmy masz kontakt z Twoją ofertą Google Moja Firma. Im więcej interakcji, tym większa szansa na wyższą pozycję w lokalnych rankingach. Oznacza to, że musisz ciągle optymalizować swój wpis w Google Moja Firma. Gdy pojawią się nowe funkcje, zaplanuj ich użycie, aby w pełni zoptymalizować Google Moja Firma.