DATA | ECOMMERCE | SOFTWARE | MACHINE LEARNING

Najnowsze publikacje

4 listopada 2018

ENSEMBLE LEARNING. Czym jest i na czym polega?

Ensemble learning czyli metody grupowania to technika uczenia maszynowego, która łączy kilka podstawowych modeli w […]
4 listopada 2018
Jak ulepszyć keyword research?

5 wskazówek jak ulepszyć Keyword Research

Keyword Research to jedna ze standardowych praktyk pozycjonerskich, na którą każdy z nas ma swoje […]
22 października 2018

Pozycjonowanie lokalne. Czym jest i jak się do niego zabrać?

Wiele osób prowadzącym biznesy opierające się lokalnej społeczności w dużej mierze powinny zwiększać swój ruch […]
18 października 2018
błędy content marketingowe, które trzeba naprawić

7 złych praktyk Content Marketing, które zmniejszają widoczność

Bez treści nie da się zrobić dobrego SEO. Tekst na stronach spełnia określone role: informuje […]
5 października 2018
Metody stosowane w deep learningu

Metody stosowane w Deep Learningu.

Zainteresowanie uczeniem maszynowym z roku na rok jest coraz większe, a eksplodowało około dekady temu. […]
3 października 2018
Sztuczna inteligencja zmienia seo

Jak rozwój sztucznej inteligencji wpływa na SEO.

Dużo zmieniło się w pozycjonowaniu w ciągu ostatnich lat. Częste zmiany algorytmu to nie jedyne […]
3 października 2018
Detekcja w czasie rzeczywistym

Detekcja raka w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem ML (uczenia maszynowego) Google.

Uczenie maszynowe może potencjalnie przyczynić się do rozwoju technologicznego na niezliczonych polach, a dział Alphabet […]
29 września 2018

9 narzędzi, które ułatwią Link Building

Link building to jedno z najbardziej czasochłonnych zadań, przed którym stoi pozycjoner. A jak wiadomo […]
24 września 2018
RODO a WooCommerce

Jak dostosować swój sklep WooCommerce do RODO.

Jak wszystkim wiadomo, ostatecznym terminem do wdrożenia RODO był 25 maj 2018 roku. Od tamtej […]
20 września 2018
Crowdsourcing - mądrość tłumu

Crowdsourcing. Jak mądrość tłumu może pomóc ci w biznesie?

Przez parę ostatnich lat crowdsourcing stał się narzędziem dostępu do spostrzeżeń, rozwijania innowacji i wykorzystywania […]
11 września 2018
Wpływ HTTPS na SEO

Wpływ protokołu HTTPS na SEO.

  Nie tak dawno temu Google ogłosił, że przełączenie strony na protokół HTTPS dałoby jej […]
2 września 2018
Jak przekierować adresy url za pomocą htaccess

Jak skutecznie przekierowywać adresy URL w htaccess.

Zazwyczaj przekierowanie domeny na inny adres nie stanowi problemu, zwłaszcza jeśli dysponujemy systemami CMS umożliwiającymi […]
31 sierpnia 2018
SEO i sztuczna inteligencja

Jak zoptymalizować SEO dzięki AI.

Google zaprezentowało niedawno swoją nową sztuczną inteligencję Google Duplex. System sztucznej inteligencji (AI) może na […]
15 sierpnia 2018
Aktualizacja algorytmu Google

Co zmieniła sierpniowa aktualizacja algorytmu Google?

Z dniem 1 sierpnia weszła w życie kolejna aktualizacja algorytmu Google, która spowodowała duże zamieszanie […]
15 sierpnia 2018
AlphaGO. Wielki krok dla Sztucznej Inteligencji?

AlphaGO. Wielki krok dla Sztucznej Inteligencji?

Zwycięstwo sztucznej inteligencji Deepmind  w grę Go nad wielokrotnym mistrzem Lee Se-dol-em było ogromnym wydarzeniem […]
3 sierpnia 2018
Jak poprawnie wstawić anchor text

Anchor Tekst w pigułce.

Linkowanie wciąż jest jednym z najważniejszych działań w procesie pozycjonowania. Nie można pominąć tego kroku, […]
1 sierpnia 2018
Podatek od linków - SEO

Podatek od linków a SEO – czy nowe rozporządzenia zaszkodzą pozycjonowaniu?

20 czerwca 2018 miało miejsce głosowanie w komisji JURI Parlamentu Europejskiego odnośnie wprowadzenia filtrów antypirackich […]
18 lipca 2018
Nowości w Wordpressie

Co nowego i wartego uwagi w WordPressie?

WordPress rozwija się w bardzo szybkim tempie. Z roku na rok coraz bardziej przejmuje kontrolę […]
14 lipca 2018
Transfer Learning jak działa?

Czym jest Transfer Learning?

Transfer Learning służy do ponownego wykorzystania wcześniej przygotowanego modelu do nowego problemu. Obecnie jest bardzo […]
11 lipca 2018
Serwery przystosowane do Big Data

Big Data w służbie e-commerce.

Sklepy internetowe stale szukają sposobów na zatrzymanie klientów i poprawę jakości obsługi klienta, nie wiedząc, […]
polski