DATA | ECOMMERCE | SOFTWARE | MACHINE LEARNING

Najnowsze publikacje

23 marca 2019

Angular, React czy Vue? Co wybrać w 2019 roku?

JavaScript rozwija się w niesamowitym tempie, co chwila wprowadzane są nowe aktualizacje do bibliotek tego […]
23 marca 2019
SEO i sztuczna inteligencja

Jak używać znaczników Schema.org do SEO?

Ta forma optymalizacji jest jedną z najpotężniejszych, ale najmniej wykorzystywanych form SEO dostępnych obecnie. Po […]
5 marca 2019
Aktualizacja algorytmu Google

Aktualizacja algorytmu Google – Marzec 2019

Google każdego roku wprowadza zmiany do swojego algorytmu. Przypuszcza się, że jest ich nawet ok. […]
20 stycznia 2019

Podsumowanie roku 2018 w SEO. Trendy i predykcje na rok 2019 na podstawie analizy naszych Klientów.

2018 dla SEO to rok wyszukiwarek dążących do poprawy jakości wyników wyszukiwania. Do tej pory […]
8 stycznia 2019
Znane aplikacje mobilne

Dedykowana appka czy strona mobilna? Wersja mobilna dla biznesu.

            Jeśli szukasz zmaksymalizowania wpływów i zasięgu swoich treści w Internecie, zastanów się, które platformy […]
5 stycznia 2019

Java 11 – sprawdzamy co nowego!

We wrześniu pojawiła się Java 11. Nowa wersja jest pierwszym planowanym pojawieniem się długoterminowych wersji […]
4 stycznia 2019
m-commerce

mCommerce. Czym różni się od eCommerce?

W tak szybko rozwijającym się świecie technologii bardzo poprawiło się nasze życie. Za pomocą Internetu […]
31 grudnia 2018
Google - częste pytania w 2018

Google w 2018. O co pytaliśmy w wyszukiwarce?

Z okazji tego, że minąl kolejny rok, a Google jest dalej liderem jeśli chodzi o […]
18 grudnia 2018
Wordpress 5.0

WORDPRESS 5.0. Gutenberg i inne nowe funkcje.

WordPress.org uruchomił niedawno WordPress 5.0, który wprowadza “duże ulepszenia do edytora” w narzędziu do zarządzania […]
21 listopada 2018

Neural Networks: Czym są i jak działają sieci neuronowe?

Sieci neuronowe (ANN) są używane niemal wszędzie, gdzie istnieje potrzeba heurystyki, aby rozwiązać problem.
5 listopada 2018
Sztuczna inteligencja AI

Rola sztucznej inteligencji w branży e-commerce

Sztuczna inteligencja jest już koncepcją znaną na całym świecie.  W rzeczywistości ma już wpływ na […]
4 listopada 2018

Deep Learning w rozpoznawaniu obrazów.

Artykuł oparty jest na „Deep Learning for Computer Vision: A Brief Review” A. Voulodimos, N.Doulamis […]
4 listopada 2018

ENSEMBLE LEARNING. Czym jest i na czym polega?

Ensemble learning czyli metody grupowania to technika uczenia maszynowego, która łączy kilka podstawowych modeli w […]
4 listopada 2018
Jak ulepszyć keyword research?

5 wskazówek jak ulepszyć Keyword Research

Keyword Research to jedna ze standardowych praktyk pozycjonerskich, na którą każdy z nas ma swoje […]
22 października 2018

Pozycjonowanie lokalne. Czym jest i jak się do niego zabrać?

Wiele osób prowadzącym biznesy opierające się lokalnej społeczności w dużej mierze powinny zwiększać swój ruch […]
18 października 2018
błędy content marketingowe, które trzeba naprawić

7 złych praktyk Content Marketing, które zmniejszają widoczność

Bez treści nie da się zrobić dobrego SEO. Tekst na stronach spełnia określone role: informuje […]
5 października 2018
Metody stosowane w deep learningu

Metody stosowane w Deep Learningu.

Zainteresowanie uczeniem maszynowym z roku na rok jest coraz większe, a eksplodowało około dekady temu. […]
3 października 2018
Sztuczna inteligencja zmienia seo

Jak rozwój sztucznej inteligencji wpływa na SEO.

Dużo zmieniło się w pozycjonowaniu w ciągu ostatnich lat. Częste zmiany algorytmu to nie jedyne […]
3 października 2018
Detekcja w czasie rzeczywistym

Detekcja raka w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem ML (uczenia maszynowego) Google.

Uczenie maszynowe może potencjalnie przyczynić się do rozwoju technologicznego na niezliczonych polach, a dział Alphabet […]
29 września 2018

9 narzędzi, które ułatwią Link Building

Link building to jedno z najbardziej czasochłonnych zadań, przed którym stoi pozycjoner. A jak wiadomo […]
polski