DATA | ECOMMERCE | SOFTWARE | MACHINE LEARNING

Najnowsze publikacje

22 czerwca 2018

WordPress wdrożony w 30% stron internetowych. Co sprawia, że coraz więcej osób z niego korzysta?

Już 30% stron internetowych działa na WordPressie, zgodnie z danymi z firmy W3Techs zajmującej się […]
15 czerwca 2018

Javascript a SEO. Jak wyszukiwarki rozumieją JavaScript.

Związek pomiędzy JavaScript a SEO zaczął się już  dawno temu i od tamtej pory jest […]
13 czerwca 2018

WordPress Tide czyli lepsze kodowanie w WordPressie.

Firma XWP zaczęła już jakiś czas temu zaczęła projekt pod nazwą „Tide” , którego celem […]
31 maja 2018

O Link Buildingu słów kilka

Link Building to wciąż jeden z najważniejszych sposobów podnoszenia widoczności i pozycji strony. Podczas gdy […]
25 maja 2018

Gdzie Big data, tam i Apache Hadoop.

Nie można rozmawiać o Big Data przez dłuższy czas bez zahaczenia o tematy związane ze […]
24 maja 2018

Odpowiedni branding jest bardzo ważny, jednak nie kluczowy.

Branding to jeden z najważniejszych aspektów każdej firmy, dużej lub małej, detalicznej lub B2B. Skuteczna […]
9 maja 2018

Google znów aktualizuje algorytm SEO.

W kwietniu 2018 roku Google wprowadził szeroką aktualizację rdzenia algorytmu, która miała wpływ na wygląd […]
9 maja 2018

Już czas na HTTP / 2.0. Poprawa szybkości strony.

Włączenie witryny internetowej firmy do korzystania z protokołu HTTP / 2 może poprawić wydajność, zadowolić […]
8 maja 2018

Jak zwiększyć sprzedaż online? Oto kilka sposobów.

Wiele witryn e-commerce zajmuje wysoką pozycję w wyszukiwarkach i generuje duży ruch, ale osiąga niskie […]
4 maja 2018

Umiejętności potrzebne przy Data Science, AI, Big Data i Machine Learning.

W artykule chcielibyśmy Państwu przedstawić, jakie umiejętności trzeba posiadać aby pracować przy Data Science, AI, […]
3 maja 2018

10 najlepszych sztucznych inteligencji.

Jeszcze parę lat temu temat sztucznej inteligencji czy machine learningu był brany pod uwagę bardziej […]
21 kwietnia 2018

Tekst długi czy krótki? Który rodzaj jest lepszy dla twojej strony?

Dzięki krótkiej koncentracji uwagi i wielozadaniowości, specjaliści od inbound marketingu od dawna akceptują krótkie treści […]
6 kwietnia 2018

Zaawansowane operatory wyszukiwania w Google

Dla prawdziwych weteranów pozycjonowania operatory wyszukiwania to old news. Każdy z nas zetknął się z […]
8 marca 2018

Gutenberg. Po co nam kolejny edytor wizualny?

Wkrótce edytor Gutenberg WordPress stanie się częścią rdzenia WordPress. Warto więc już dzisiaj zapoznać się […]
7 marca 2018

Zmiana projektów graficznych w szablony z wykorzystaniem deep learning.

* na podstawie artykułu „ Turning Design Mockups Into Code With Deep Learning” Emila Walnera […]
2 marca 2018

Rękawica do gry w papier-nożyczki-kamień wykorzystująca TensorFlow.

Często uczenie maszynowe jest używane do rozwiązywania skomplikowanych problemów, w szczególności związanych z dużymi zbiorami […]
1 lutego 2018

Jakie typy konwersji zoptymalizować w pierwszej kolejności?

Istnieje wiele rodzajów konwersji na stronach e-commerce. Z pewnością zakup produktu to konwersja. Ale są też […]
27 stycznia 2018

Google dzięki AI zmniejsza użycie energii w centrach danych.

Google osiągnęło sukces w procesie uczenia maszynowego i twierdzi, że w zeszłym roku udało się […]
25 stycznia 2018

Poznajcie FlashText – bibliotekę Pythona będąca alternatywą dla wyrażeń regularnych.

Jeśli potrzebujesz wyszukać jakiś tekst i zastąpić go innym, co jest standardem w większości prac […]
22 stycznia 2018

Czym jest Internet of Things (IoT)? Zastosowanie internetu rzeczy.

Prawdopodobnie słyszeliście w pewnym momencie swojego życia zwrot „Internet of Things” – lub IoT – […]