White Hat SEO

Dobra widoczność strony w wyszukiwarce Google diametralnie zmienia poziom Twojego biznesu. Bazując na doświadczeniach ze współpracy z takimi firmami jak: Travelplanet.pl, IBM, Eurobank czy VARTA (i wieloma innymi) opracowaliśmy usługę pozycjonowania stron lepszą i skuteczniejszą niż ogólnie dostępne na rynku.

To, co nas wyróżnia, to świadome wykorzystywanie zjawiska synergii uzyskanego z różnych pól marketingu internetowego. Budujemy pozycję naszego klienta w sposób konsekwentny i bezpieczny. Nie skupiamy się przy tym na tradycyjnych metodach pozycjonowania (jak np. link building), ale wykorzystujemy pełne spektrum martketingu internetowego. Strategie te łączymy ze skoncentrowanymi działaniami on-site: optymalizacją strony pod kątem pozycjonowania i regularnie przeprowadzanymi audytami SEO. Dzięki temu zapewniamy stabilny wzrost widoczności w sieci, a przede wszystkim z każdym miesiącem analizujemy i kierujemy na Twoją stronę coraz bardziej wartościowy ruch. Wartościowy, czyli taki, który przynosi realne korzyści biznesowe (jak zapisanie się do newslettera, wysłanie zapytania czy zakup Twojego produktu).

W usłudze White Hat SEO dostrajamy narzędzia do Twoich potrzeb, wykorzystując przy tym content marketing, kampanie PPC, media społecznościowe, akcje wirusowe czy też PRowe.

Pozyskiwanie wartościowego ruchu

Samo zwiększenie ruchu w serwisie nie wystarczy, ważne jest, aby pozyskany ruch był wartościowy.W Greenlogic nie zajmujemy się nabijaniem pustych liczb, które nie przekładają się na rozwój Twojego biznesu. Naszym celem jest skierować na Twoją stronę odpowiednich użytkowników, z odpowiednich kanałów, w taki sposób, aby faktycznie byli zainteresowani Twoimi usługami/produktami.
Nasz klient z branży BI chciał, aby pozycjonować go na wskazane przez niego frazy, wśród których pojawiło się m.in. „planowanie budżetu”, ponieważ robił tak od wielu lat. Miesięczny koszt (w poprzedniej firmie) pozycjonowania tej frazy wynosił 214 zł, co było dobrą, niską stawką. Wystarczyło jednak spojrzeć na liczbę konwersji, które ten ruch wygenerował, aby okazało się, że w ciągu 4 lat nie zanotowano ani jednego zrealizowanego celu. 4 lata * 12 miesięcy * 214 zł = 10 272 zł straty na jednej tylko frazie. Stało się tak, ponieważ fraza „planowanie budżetu” skojarzona jest z planowaniem budżetu domowego, a nie technikami controllingu biznesowego i zwyczajnie zwrócono się do nieodpowiednich ludzi.
Klasyczne pozycjonowanie „na frazy” to błędna technika, szybsza ale nieefektywna. W ramach usługi White Hat SEO skupiamy się na ciągłej optymalizacji i analizie uzyskiwanych efektów. Dzięki temu stopniowo wpływamy nie tylko na pozycje w wyszukiwarkach, ale także rodzaj użytkowników i ich zaangażowanie podczas wizyty w Twoim serwisie.

Pozycjonowanie lokalne

Zgodnie z danymi Google, aż 97% użytkowników wyszukuje usługi lokalnie. Wiesz o tym, jeśli choć raz szukałeś mechanika w swojej okolicy. Zwróć uwagę, że podczas wyszukiwania usługi Google rozpoznaje Twoją lokalizację i na tej podstawie wyświetla pobliskie firmy. Dzięki temu możesz wybrać usługę, która znajduje się najbliżej aktualnego miejsca pobytu. To nie tylko oszczędność czasu. To także szansa na wybicie się dla lokalnych, małych firm.

Jeśli jesteś właścicielem firmy znajdującej się pod konkretnym adresem, pozycjonowanie lokalne przyniesie wiele dobrych rezultatów. Może to być salon kosmetyczny, sklep stacjonarny, lokal gastronomiczny lub przychodnia medyczna. Jeśli Twój klient musi dotrzeć do siedziby, aby skorzystać z żądanej usługi, pozycjonowanie lokalne to doskonałe rozwiązanie.

Czy Twoja firma pojawia się w lokalnych wynikach wyszukiwania? Jeśli nie, my mamy sposób na to, byś tam zaistniał. Pomożemy Ci zwiększyć nie tylko widoczność, ale również ruch i przychody pochodzące z ruchu lokalnego. Większość wyszukiwania odbywa się obecnie na poziomie lokalnym. Za pomocą prostych zmian będziesz mógł wybić się spośród konkurencji.

Pozycjonowanie za granicą

Twoja branża chce rozszerzyć działalność na inne kraje i zastanawiasz się nad pozycjonowaniem strony w innych językach? Zajmiemy się tym. Wiemy, jakie podjąć działania, aby skutecznie zwiększył się ruch pochodzący od użytkowników internetu z innych krajów.  

Pomożemy zaplanować skuteczną kampanię reklamową za granicą. W zależności od możliwości finansowych i zapotrzebowań, dopasujemy nasze działania do oczekiwań klienta. W pozycjonowaniu zagranicznym bardzo ważne jest dokładne wskazanie wersji językowych strony. Najlepszym wyjściem jest postawienie serwisu na nowej domenie krajowej. Dla firmy rozszerzającej swoją działalność na Niemcy będzie to domena.de. Jeśli jednak nie ma na to szans, na przykład ze względu na możliwości finansowe lub z powodu tego, że nazwa jest już zajęta, możemy zaproponować inne, równie skuteczne metody.

Nie musisz angażować zagranicznych firm SEO, których usługi mogą kosztować o wiele więcej. My również znamy niuanse pozycjonowania w innych krajach. Rosnące zapotrzebowanie na tego typu usługi sprawiło, że dostosowaliśmy się do wymagań rynku.

Zaangażujemy najlepszych specjalistów od treści w żądanym języku. Dzięki temu pozycjonowana strona będzie atrakcyjna nie tylko dla robotów wyszukiwarek – ale także dla klientów z innych krajów. Opłaca się inwestować w jakość. Pozycjonuj się bezpiecznymi metodami z Greenlogic.

polski