Optymalizacja konwersji (CRO)
Optymalizacja konwersji (skrótowo zwane CRO) jest metodą, która korzysta z analiz i informacji od użytkowników, przydającym się do poprawy wydajność serwisu. W ten sposób można poprawić każde dane ważne dla wyników firmy zwane kluczowymi wskaźnikami wydajnośći (ang. KPI – Key Perfomance Indicators). Skuteczna strona internetowa realizuje cele biznesowe firmy. W przypadku sklepów internetowych celem będzie sprzedaż produktów (zwiększenie koszyka zakupowego lub remarketing), lub zapisanie się do newslettera. Serwisy informacyjne postawią na zaangażowanie użytkownika, takie jak aktywność na forum lub wyższa liczba wyświetlonych podstron w trakcie pojedynczych odwiedzin. Każdy biznes poszukuje zaangażowania klientów.

Jesteśmy również w stanie przeanalizować Twój serwis pod kątem on-page/off-page SEO robiąc audyt SEO
Optymalizacja landing page
Strony docelowe wyjątkowo wdzięcznie reagują na optymalizację, ponieważ mają wyraźnie określony cel, któremu służą. Do ich zadań należy głównie pozyskiwanie leadów lub zgromadzenie ruchu i przekierowanie go w odpowiednie miejsce na ścieżce sprzedażowej.
Optymalizując istniejące strony docelowe jesteśmy w stanie zagwarantować wzrost konwersji, co możę prowadzić do poprawy wyników biznesowych. Korzystając z testów A/B oraz kampanii PPC wskażemy wersję landing page’a, która dostarczy najwięcej konwersji – nawet jeśli akcja promocyjna jeszcze się nie rozpoczęła. Optymalizacja strony docelowej może pomóc Ci obniżyć koszty zakupów klientów, pozyskać nowych klientów i zmaksymalizować wartość Twoich wydatków reklamowych. Dzięki temu uzyskany ROI (Return on Investment) będzie jeszcze wyższy!
Optymalizacja newslettera
Newsletter nie należy do najnowszych narzędzi marketingu, lecz wciąż pozostaje skutecznym sposobem komunikacji z klientem. Nowe i bardziej niezawodne kanały pojawiają się i znikają, ale wiarygodny newsletter jest nadal podstawą strategii dystrybucji treści marketingowych. Dostarcza on istotny ruch w wymierny i przewidywalny sposób. Odpowiednio zaprojektowane maile, ułatwiają dotarcie z informacją o nowym produkcie lub promocji do najbardziej oddanej grupy osób oraz korzystnie wpływają na wizerunek firmy. Ze względu na coraz większą obecność urządzeń mobilnych zmieniły się przyzwyczajenia użytkowników, odnośnie korzystania ze skrzynki pocztowej, a to wpłynęło na wygląd aktualnych newsletterów. Aby zwiększyć liczbę otwarć mailingów i klikalność testujemy nie tylko wygląd treści, ale przede wszystkim budowę komunikatu
Spersonalizowanie treści
i
behawioralny targeting
Personalizacja treści pozwala kierować różne treści do różnych typów lub grup odwiedzających na podstawie ich zachowania lub innych czynników. Działa na podstawie danych, które są dostępne dla użytkownika – takich jak lokalizacja, wyszukiwane słowa kluczowe, reklamy, które kliknęły, czy były wcześniej w witrynie, a także rzeczy takie jak historia zakupów – i porównuje je z zestaw zmiennych, które wprowadziłeś. Te zmienne mogą obejmować takie rzeczy jak: lokalizację, urządzenie, szukane słowa kluczowe, częstotliwość odwiedzin, data i pora dnia, reffering URL, historię klienta czy zachowanie sesji, Istnieje wiele innych zmiennych, które można wziąć pod uwagę, takich jak wiek, płeć itp. – możliwości są prawie nieograniczone i zależy to od tego, ile informacji już masz o tym kliencie. Chcesz zapewnić odwiedzającym jak najlepsze wrażenia – najlepiej, aby zobaczyli tylko te treści, które są dla nich istotne. Zainwestuj również w lokalne SEO, gdyż jest ono bardzo ważne dla Twojego biznesu. Dlatego personalizacja treści jest tak niesamowicie ważna. Większa trafność prowadzi do wyższych przychodów – czyli jest korzystna dla wszystkich.
Marketing automation
Automatyzacja marketingu to wykorzystanie oprogramowania do automatyzacji procesów marketingowych, takich jak segmentacja klientów, integracja danych klientów i zarządzanie kampaniami. Zastosowanie automatyzacji marketingu sprawia, że procesy, które w innym przypadku byłyby wykonywane ręcznie, byłyby bardziej wydajne i umożliwiłoby nowe procesy. Automatyzacja marketingu jest integralnym elementem zarządzania relacjami z klientami. Pomaga ona sprzedawcom usprawnić generowanie leadów, segmentację, pielęgnowanie leadów i lead score, marketing cyklu życia klienta, cross-sell i up-sell, retencję klientów i marketingowy pomiar ROI.
Niektóre z tych praktyk są możliwe w małych ilościach bez oprogramowania, ale technologia staje się niezbędna w każdej skali i wraz z rosnącą liczbą kanałów, którymi marketingowcy muszą zarządzać. W szczególności wszystkie te procesy wymagają takich rzeczy jak: centralna marketingowa baza danych, silnik marketingu zaangażowania czy silnik analityczny.
Jak możemy pomóc?
Opisz krótko swój projekt. Skontaktujemy się z Tobą i przedstawimy ofertę.