White Hat SEO

White Hat SEO

Dobra widoczność strony w wyszukiwarce Google diametralnie zmienia poziom Twojego biznesu. Bazując na doświadczeniach ze współpracy z takimi firmami jak: Travelplanet.pl, IBM, Eurobank czy VARTA (i wieloma innymi) opracowaliśmy usługę pozycjonowania stron lepszą i skuteczniejszą niż ogólnie dostępne na rynku.
To, co nas wyróżnia, to świadome wykorzystywanie zjawiska synergii uzyskanego z różnych pól marketingu internetowego. Budujemy pozycję naszego klienta w sposób konsekwentny i bezpieczny. Nie skupiamy się przy tym na tradycyjnych metodach pozycjonowania (jak np. link building), ale wykorzystujemy pełne spektrum martketingu internetowego. Strategie te łączymy ze skoncentrowanymi działaniami on-site: optymalizacją strony pod kątem pozycjonowania i regularnie przeprowadzanymi audytami SEO.  Dzięki temu zapewniamy stabilny wzrost widoczności w sieci, a przede wszystkim z każdym miesiącem analizujemy i kierujemy na Twoją stronę coraz bardziej wartościowy ruch. Wartościowy, czyli taki, który przynosi realne korzyści biznesowe (jak zapisanie się do newslettera, wysłanie zapytania czy zakup Twojego produktu).
W usłudze White Hat SEO dostrajamy narzędzia do Twoich potrzeb, wykorzystując przy tym content marketing, kampanie PPC, media społecznościowe, akcje wirusowe czy też PRowe.

Pozyskiwanie wartościowego ruchu  Analityka internetowa  Kampanie PPC  

Pozyskiwanie wartościowego ruchu

Pozyskiwanie wartościowego ruchu

Samo zwiększenie ruchu w serwisie nie wystarczy, ważne jest, aby pozyskany ruch był wartościowy. W Greenlogic nie zajmujemy się nabijaniem pustych liczb, które nie przekładają się na rozwój Twojego biznesu. Naszym celem jest skierować na Twoją stronę odpowiednich użytkowników, z odpowiednich kanałów, w taki sposób, aby faktycznie byli zainteresowani Twoimi usługami/produktami.
Nasz klient z branży BI chciał, aby pozycjonować go na wskazane przez niego frazy, wśród których pojawiło się m.in. „planowanie budżetu”, ponieważ robił tak od wielu lat. Miesięczny koszt (w poprzedniej firmie) pozycjonowania tej frazy wynosił 214 zł, co było dobrą, niską stawką. Wystarczyło jednak spojrzeć na liczbę konwersji, które ten ruch wygenerował, aby okazało się, że w ciągu 4 lat nie zanotowano ani jednego zrealizowanego celu. 4 lata * 12 miesięcy * 214 zł = 10 272 zł straty na jednej tylko frazie. Stało się tak, ponieważ fraza „planowanie budżetu” skojarzona jest z planowaniem budżetu domowego, a nie technikami controllingu biznesowego i zwyczajnie zwrócono się do nieodpowiednich ludzi.
Klasyczne pozycjonowanie „na frazy” to błędna technika, szybsza ale niefektywna. W ramach usługi White Hat SEO skupiamy się na ciągłej optymalizacji i analizie uzyskiwanych efektów. Dzięki temu stopniowo wpływamy nie tylko na pozycje w wyszukiwarkach, ale także rodzaj użytkowników i ich zaangażowanie podczas wizyty w Twoim serwisie.

Rozpocznij współpracę  

Web Analityka

Analityka internetowa

Kto jest moim klientem i z jakich urządzeń korzysta? Jakie kampanie marketingowe są skuteczne, a jakie nie? Które kanały marketingowe są dla mnie najodpowiedniejsze? Dlaczego użytkownicy nie dokonują tak wielu konwersji jak u konkurencji? Gdzie szukać usprawnień w serwisie?
Odpowiedzi na zadane pytania biznesowe poszukujemy za pomocą danych analityki internetowej. Wykorzystując wiedzę zdobytą na przestrzeni lat skutecznie docieramy do sedna problemu, integrujemy Twoje dane i tworzymy raporty, które wygenerują faktyczną przewagę rynkową dla Twojej firmy oraz jej produktów. Dzięki skrupulatnej analizie konkurencji będziemy w stanie odpowiednio dopasować działania marketingowe do Twoich potrzeb.
W ramach tej usługi zadbamy o konfigurację narzędzi analitycznych i rzetelność prezentowanych przez nie danych. Określimy faktyczne potrzeby Twojego biznesu oraz stworzymy niezbędne raporty wspomagające decyzyjność ludzi i wydajność procesów, które obsługują. Mając niezbędne dane będziesz mógł liczyć na naszą wiedzę i zaangażowanie przy stałej obsłudze lub doraźnym wsparciu w zależności od potrzeb.

Rozpocznij współpracę  

Kampanie PPC

Kampanie PPC

Kampanie realizowane w oparciu o system płatności za każde kliknięcie stanowią doskonałe narzędzie do promocji usług, które nie mają jeszcze stabilnej i rozpoznawalnej marki. W krótkim czasie wygenerowany zostaje ruch odznaczający się relatywnie wysoką wartością. Obsługując kampanie Pay-Per-Click (takie jak Google AdWords czy Facebook) wykorzystujemy pełen wachlarz możliwości stwarzanych przez te platformy. Aby celnie trafiać do określonych użytkowników korzystamy z remarketingu, kampanii w Google Display Network, promocji z wykorzystaniem YouTube, czy różnych kombinacji z użyciem sieci społecznościowych.
Tworzymy nie tylko nowe kampanie PPC, ale także optymalizujemy już istniejące – zmniejszając ich koszt, przy jednoczesnym wzroście klikalności. Optymalizowaliśmy zarówno kampanie o niewielkich budżetach (od 1000 zł miesięcznie), jak i duże – o budżetach liczących kilkadziesiąt tysięcy złotych.
Ważną cechą naszych usług jest kompleksowa obsługa kampanii. Dzięki temu działania nie kończą się na kierowaniu ruchu do serwisu klienta, lecz są kontynuowane na poziome analizy ścieżki zakupowej użytkownika. Analizujemy nie tylko dane z platform PPC, ale również ich wpływ na finalną sprzedaż w Twojej witrynie internetowej. Efektem takiego modelu działań jest znacznie większa kontrola nad promocją usługi/produktu i wydajniejsza sprzedaż w sieci.

Rozpocznij współpracę  

Wypełnij formularz. Oddzwonimy!

Jesteśmy do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 18:00.