Big data dla ecommerce

 

Big data dla dużych biznesów ecommerce


 

Termin big data dotyczy operacji na bardzo dużych lub skomplikowanych zbiorach danych, a także sytuacji, gdy istnieje potrzeba bardzo szybkiej obsługi czy przetwarzania informacji, na przykład przy dużej sprzedaży, gdy ilość transakcji i klientów idzie w dziesiątki, setki tysięcy lub więcej. Przy użyciu standardowych metod, szczegółowa analiza takich ilości danych jest bardzo trudna lub po prostu niemożliwa, ewentualnie obarczona dużą niedokładnością i ryzykiem błędów. Dzięki rozwiązaniom big data istnieje możliwość dokładnego porównywania, reakcji a nawet przewidywania procesów i zachowań na podstawie dużych zbiorów danych. Przykładowo badanie ruchu i aktywności użytkowników po pewnym czasie dostarcza informacji na temat poruszania się po serwisie, zachowań i zwyczajów zakupowych, co w efekcie pozwala na odpowiednie ulepszenia, np. poszerzenie asortymentu usług i produktów zgodnie z oczekiwaniami rynku lub wprowadzanie dokładnie tych funkcji, których aktualnie oczekują klienci. Big data to więc możliwość sprawniejszej analizy, przetwarzania, automatyzacji i reakcji na wszelkiego rodzaju dane, które dostajemy bardzo szybko lub w dużych ilościach.

 

Niestandardowe integracje i raporty dla Twojego biznesu


 

Zastosowanie narzędzi big data daje możliwość dopasowania rozwiązań dokładnie do Twoich potrzeb. Oprócz standardowych funkcji jak porównywanie okresów czy wartości, można zaprogramować niestandardowe porównania i dzięki temu widzieć nietypowe zależności między różnymi wskaźnikami. Istnieje możliwość automatycznego generowania raportów. Big data to również możliwość zbierania danych, dotyczących wydajności pracowników i ich zaangażowania, a dzięki temu optymalizowania usług i wydajności pracy. Skontaktuj się z nami, a stworzymy i wdrożymy dopasowane dokładnie do potrzeb Twojego biznesu rozwiązania, dzięki którym zyskasz dostęp do kluczowych informacji, zdobędziesz możliwość szybkiej i skutecznej reakcji na zmiany, zwiększysz konkurencyjność firmy oraz wyjdziesz naprzeciw oczekiwaniom i trendom rynku.

 

Firecrux oraz pulpity menadżerskie
w oparciu o dowolne zbiory danych


 

 

Firecrux to nasza firmowa sztuczna inteligencja, projektowana, szkolona i wdrażana specjalnie tak, by jak najlepiej spełniać nasze własne potrzeby i potrzeby naszych klientów. To autorskie narzędzie do kompleksowej analizy i swobodnego przetwarzania dowolnego rodzaju dużych ilości danych, a także tych o dużym stopniu komplikacji lub wymagających szybkiego tempa przetwarzania, czyli takich, które trudno badać i przetwarzać przy pomocy tradycyjnych metod. Komfort obsługi wszystkich oferowanych przez Greenlogic rozwiązań jest dla nas sprawą pierwszorzędną, a w przypadku big data, przy olbrzymiej ilości wzajemnie przenikających się, niejasnych lub sprzecznych danych, kluczowe jest czytelne i właściwe ich zaprezentowanie. Dlatego obsługa wszystkich pozyskanych przez Firecrux danych i kontrola nad nimi jest przedstawiana klientowi w postaci przygotowanych specjalnie pod jego potrzeby pulpitów i spersonalizowanych interfejsów. Istnieje możliwość pełnego dostosowania interfejsów i wskaźników do rodzaju, ilości danych, a także do Twoich specyficznych potrzeb. Z przyjemnością zaprezentujemy możliwości zastosowania narzędzia Firecrux w Twoim biznesie. Firecrux to potężne, nowoczesne rozwiązanie, które może pracować specjalnie dla Twojej firmy.

 

Technologie dedykowane do big data


 

Zastosowanie technologii big data jest bardzo szerokie, a rodzaje przydatnych danych i informacji, pozyskiwanych dzięki niej mogą być niezwykle różnorodne. Narzędzia i techniki oparte na big data pozwalają na rozwiązania, które nie byłyby możliwe bez tego typu narzędzi. Informacje, pozyskane za pomocą instrumentów big data można wykorzystywać np. do zaprojektowania wirtualnego asystenta obsługi klienta, albo wykorzystać jako jedną z funkcji urządzeń w internecie rzeczy, czyli do gromadzenia i agregacji danych, pozyskiwanych przez urządzenia użytkowe. Producent telewizorów może np. użyć rozwiązań big data przy pozyskiwaniu informacji na temat wykorzystania i obsługi funkcji sprzętu, a reklamodawca na podstawie tych samych danych może nawet na bieżąco śledzić oglądalność i zainteresowanie poszczególnymi ofertami. Sposobów pozyskiwania tych danych jest przy tym równie dużo. W zależności od rodzaju potrzebnych danych, czerpać je można np. z różnego rodzaju skanerów (ruchu, cząsteczek itp.), danych biometrycznych, czujników (temperatury, ciśnienia itp.), a także obrazu z kamer, dźwięku z mikrofonów itp. Posegregowanie tego rodzaju danych przy pomocy tradycyjnych narzędzi byłoby bardzo żmudne. Napisz lub zadzwoń, a omówimy możliwości wdrożenia rozwiązań dedykowanych specjalnie do Twoich potrzeb biznesowych, doradzimy w sprawie zastosowania nowych technologii do rozwoju i usprawnienia działalności. .

 

Google Cloud Platform



 

Istotną kwestią przy wdrażaniu rozbudowanych i skomplikowanych rozwiązań są możliwości obliczeniowe maszyn, które muszą przetwarzać olbrzymie ilości danych, w bardzo szybkim tempie dokonując skomplikowanych obliczeń i operacji. Tworzenie własnej infrastruktury jest bardzo czasochłonnym, ryzykownym i kosztowym rozwiązaniem. Dlatego przy wymagających systemach optymalnym rozwiązaniem jest skorzystanie z usług działających w chmurach obliczeniowych, takich jak Cloud Platform firmy Google. Przy takim rozwiązaniu znacząco spada konieczność inwestycji we własną infrastrukturę informatyczną. Równie istotną kwestią jest skalowalność, a często bywa, że przy dynamicznym rozwoju biznesu, zaprojektowany do obsługi normalnej ilości operacji system nie nadąża z obsługą transakcji, lub po prostu się blokuje. Gdy obsługa całej infrastruktury informatycznej firmy jest prowadzona we własnym zakresie, skuteczna interwencja jest w takim przypadku praktycznie niemożliwa, co naraża firmę na realne straty, nie tylko sprzedażowe, ale i wizerunkowe. Zaletą rozwiązań opartych o obliczenia w chmurze jest właśnie skalowalność, bo tu w przypadku większego ruchu, zwiększenie ilości mocy obliczeniowych ogranicza się po prostu do przydziału odpowiednio większych zasobów chmury.


 

Skontaktuj się z nami, a wdrożymy dopasowane do specyfiki i potrzeb Twojej działalności rozwiązania, bazujące na hostingu i obliczeniach w chmurze. Zdobądź możliwość korzystania z ogromnej mocy obliczeniowej i nielimitowanego hostingu, połączonych z lekką, zdalną obsługą całej firmowej infrastruktury.

 

Referencje

Nasi klienci

  • Logo Ecommerce Partners
  • Logo firmy Milarex
  • Logo firmy RCS Polska
  • Logo GoEnergia
  • Logo Aero.pl
  • Logo Eurobank
  • Logo Travelone.pl
  • Logo Wroclaw.pl
  • Logo codes wholesale
  • Logo IBM
  • Logo firmy GRC advisory
  • Logo marki Alan
  • Logo Euro Industry
  • Logo kancelarii adwokackiej Kamila Łukowicz
  • Triumph logo
  • Logo firmy Controlling Systems
  • Logo firmy Roche
  • Logo grupy PGE
  • Logo HOJO clean
  • Logo BETARD
  • Logo Travelplanet.pl
  • Logo portalu hotele24.pl
  • Logo Hartenberg Holding
  • Logo pizzerii minipizza.pl
  • Logo grupy MCI Capital
  • Logo firmy Energa
  • Logo Dolnośląskiego Związku Piłki Nożnej
  • Logo firmy Eko Drewno
  • Logo firmy ASPA
  • Logo Accura
  • Logo firmy zdrowegeny.pl
  • Logo koncernu Carlsberg
  • Logo firmy JESVA
  • Logo firmy ELPIGAZ

Jak możemy pomóc?

Opisz krótko swój projekt. Skontaktujemy się z Tobą i przedstawimy ofertę.

 

    Wysyłając formularz zgadzasz się na jednorazowy kontakt telefoniczny lub mailowy od naszego przedstawiciela. Nie wysyłamy spamu oraz nie sprzedajemy lub udostępniamy Twoich danych osobowych nikomu.

    Zwykle odpowiadamy w ciągu 2 godzin.