Optymalizacja ścieżki sprzedażowej

Optymalizacja konwersji

Skuteczna strona internetowa realizuje cele biznesowe firmy. W przypadku sklepów internetowych celem będzie sprzedaż produktów lub zapisanie się do newslettera. Serwisy informacyjne postawią na zaangażowanie użytkownika, takie jak aktywność na forum lub wyższa liczba wyświetlonych podstron w trakcie pojedynczych odwiedzin. Każdy biznes poszukuje zaangażowania klientów.
Każda konwersja (realizacja przez użytkownika celu biznesowego) oznacza zysk dla Twojej firmy, dlatego nawet niewielki wzrost współczynnika konwersji może powodować kilkukrotny wzrost sprzedaży!

Optymalizacja ścieżki sprzedażowej  Optymalizacja landing page  Optymalizacja newslettera  

Optymalizacja ścieżki sprzedażowej

Optymalizacja ścieżki sprzedażowej

Remedium na spadek sprzedaży nie jest stworzenie nowej wersji strony internetowej, a raczej optymalizacja obecnej. Często okazuje się, iż prawdziwy potencjał sklepu internetowego blokują niewielkie błędy, które skutecznie odwodzą klienta od decyzji zakupowej. Aby to zmienić, czasem wystarczą tygodnie!
Optymalizując ścieżkę sprzedażową dokonamy audytu stron, przez które przejść musi użytkownik, aby stać się Twoim klientem. Następnie zaprojektujemy i (korzystając z testów A/B) wdrożymy rozwiązania, które usprawnią ten proces. Dzięki temu zyskasz więcej klientów i zapytań ofertowych ze swojej witryny.

Rozpocznij współpracę  

Optymalizacja landing page

Optymalizacja landing page

Strony docelowe wyjątkowo wdzięcznie reagują na optymalizację, ponieważ mają wyraźnie określony cel, któremu służą. Do ich zadań należy głównie pozyskiwanie leadów lub zgromadzenie ruchu i przekierowanie go w odpowiednie miejsce na ścieżce sprzedażowej.
Optymalizując istniejące strony docelowe jesteśmy w stanie zagwarantować wzrost konwersji. Korzystając z testów A/B oraz kampanii PPC wskażemy wersję landing page’a, która dostarczy najwięcej konwersji – nawet jeśli akcja promocyjna jeszcze się nie rozpoczęła. Dzięki temu uzyskany ROI będzie jeszcze wyższy!

Rozpocznij współpracę  

Optymalizacja newslettera

Optymalizacja newslettera

Newsletter nie należy do najnowocześniejszych narzędzi marketingu, lecz wciąż pozostaje skutecznym sposobem komunikacji z klientem. Odpowiednio zaprojektowane maile, ułatwiają dotarcie z informacją o nowym produkcie lub promocji do najbardziej oddanej grupy osób oraz korzystnie wpływają na wizerunek firmy.
Ze względu na coraz większą obecność urządzeń mobilnych zmieniły się przyzwyczajenia użytkowników, odnośnie korzystania ze skrzynki pocztowej, a to wpłynęło na wygląd aktualnych newsletterów. Aby zwiększyć liczbę otwarć mailingów i klikalność testujemy nie tylko wygląd treści, ale przede wszystkim budowę komunikatu.

Rozpocznij współpracę  

Wypełnij formularz. Oddzwonimy!

Jesteśmy do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 18:00.