Najważniejsze trendy eCommerce w 2021 roku.Najważniejsze trendy eCommerce w 2021 roku.Najważniejsze trendy eCommerce w 2021 roku.Najważniejsze trendy eCommerce w 2021 roku.
  • Usługi
  • Klienci
  • Blog
  • Praca
  • O firmie
  • Kontakt
polski
  • angielski
✕

Najważniejsze trendy eCommerce w 2021 roku.

1 lutego 2021
blank

Po 2020 roku tworzenie prognoz e-commerce lub jakichkolwiek innych prognoz wydaje się nieco ryzykowne. Jednym z głównych trendów w handlu elektronicznym było przyspieszenie rozwoju branży, a w raz z nim przyszły problemy. Mimo to rok 2020 pokazuje w którym kierunku będą szły prognozy e-commerce na 2021 rok.

Wraz z pandemią Covid-19 i późniejszymi obostrzeniami, uwaga często skupiała się na handlu elektronicznym, ponieważ wielu konsumentów zwraca się do sprzedawców internetowych jako preferowany sposobów zakupów. W tym kontekście wielu sprzedawców detalicznych musiało przyspieszyć transformację cyfrową, aby dotrzeć do klientów i wyróżnić się z tłumu. Jak to się zmieni w 2021 roku? Zobaczcie nasze przewidywania i trendy które będą najważniejsze w eCommerce 2021 roku.

Zakupy wielokanałowe staną się normą

Sprzedaż wielokanałowa to co prawda nie nowa rzecz, jednak jest to trend, który wciąż nabiera tempa. Im więcej masz kanałów dotarcia do konsumentów, tym lepiej. Na szczęście aplikacje ułatwiają zarządzanie wszystkimi kanałami sprzedaży w jednym miejscu. Handel wielokanałowy oznacza zapewnienie kupującym płynnego i spójnego doświadczenia w różnych kanałach i na różnych urządzeniach. Większość kupujących już teraz podczas zakupów korzysta z wielu kanałów. Wraz ze wzrostem popularności urządzeń mobilnych i asystentów głosowych liczba klientów omnichannel wzrośnie jeszcze bardziej w 2021 roku.

AI i rozszerzona rzeczywistość (AR) poprawią jakość e-commerce

Sztuczna inteligencja (AI) pomaga online w sklepie, oferując spersonalizowane wskazówki i zalecenia dla klientów. Sztuczna inteligencja wykorzystuje historię zakupów kupujących w przeszłości i ich zachowania podczas przeglądania, aby pokazać im produkty, które są bardziej skłonni do zakupu.

W przeciwieństwie do sklepów stacjonarnych, kupujący online nie mogą przymierzać ani fizycznie sprawdzać produktu, który zamierzają kupić. Rozszerzona rzeczywistość pomaga wyeliminować tę przeszkodę, umożliwiając klientom zobaczenie, jak dany produkt będzie wyglądał na nich, jeszcze przed zakupem.

Wdrażając AI i AR w swoim sklepie e-commerce, prawdopodobnie zauważysz wzrost konwersji i spadek stopy zwrotów.

Nowe opcje płatności

Opcje płatności to jeden z głównych powodów, dla których klienci wybierają konkretną markę. Jeśli nie zaoferujesz klientom preferowanej metody płatności, nie kupią oni w Twoim sklepie e-commerce. Obecnie większość firm zajmujących się handlem elektronicznym akceptuje portfele cyfrowe oprócz kart debetowych i kredytowych. W 2021 roku może być również więcej firm zajmujących się handlem elektronicznym, które zaczną akceptować kryptowaluty do transakcji.

Dynamiczne ceny

Dynamiczne ceny pozwalają sprzedawcom e-commerce zachować konkurencyjność i przyciągać więcej klientów. Nawet jeśli sprzedajesz najlepszy produkt na świecie, jeśli nie wycenisz go prawidłowo, nie wygenerujesz wystarczającej sprzedaży. Upewnij się, że wybierasz odpowiednią cenę dla swoich produktów.

Skorzystaj z oprogramowania do dynamicznej wyceny, aby określić najlepszą cenę swoich produktów. Narzędzia te zapewniają wgląd w czasie rzeczywistym w ceny konkurencji, popyt na rynku i postrzeganą wartość Twoich produktów, aby określić optymalny koszt.

Handel mobilny zdominuje e-commerce

Wraz ze wzrostem zaufania konsumentów do zakupów online, czują się bardziej komfortowo, dokonując zakupów za pomocą urządzeń mobilnych. Jako sprzedawca online powinieneś skupić się na poprawie jakości obsługi klienta dla użytkowników mobilnych. Oto kilka świetnych sposobów na przygotowanie witryny e-commerce na urządzenia mobilne:

  • Sprawdź, czy Twoja witryna jest przyjazna dla urządzeń mobilnych
  • Utwórz progresywną aplikację internetową (PWA) dla swojego sklepu internetowego
  • Wdrażaj przyspieszone strony mobilne (AMP) dla kupujących, którzy odwiedzają Twoją witrynę za pomocą smartfonów.
  • Zapewnij płynny proces płatności na urządzeniach mobilnych i znajdź sposoby na dalsze uproszczenie go.
  • Przetestuj swoją witrynę mobilną ręcznie. Sprawdź, czy jest łatwa w nawigacji.

Handel wizualny stanie się większy

Handel wizualny odnosi się do używania obrazów nie tylko na stronach produktów, ale także w całym sklepie, aby zachęcić użytkowników do zaangażowania i konwersji.

Oto kilka świetnych sposobów wykorzystania handlu wizualnego:

  • Zmień domyślne produkty z formatu JPG na JPEG2000 lub WebP, aby poprawić jakość i szybkość ładowania.
  • Twórz 360-stopniowe zdjęcia lub filmy przedstawiające najlepiej sprzedające się produkty.
  • Zainwestuj w wizualne narzędzie wyszukiwania, aby umożliwić klientom wyszukiwanie produktów za pomocą obrazów.
  • Zmień przeznaczenie treści generowanych przez użytkowników na stronach produktów, aby wzbudzić zainteresowania.

ReCommerce

Definicja ReCommerce jest taka, że ​​jest to wyjątkowa koncepcja handlu detalicznego, w ramach której odsprzedawane są używane przedmioty. Jest również znany jako handel odsprzedaży. To model biznesowy oparty na idei ponownego wykorzystania produktów. Odnosi się do sprzedaży wcześniej używanych lub posiadanych przedmiotów za pośrednictwem internetowych platform handlowych. Wcześniej odsprzedaż używanych ubrań i innych przedmiotów była ograniczona do sklepów stacjonarnych, ale wraz z pojawieniem się handlu elektronicznego i technologii liczba sprzedawców online wzrosła teraz i przeniosła grę odsprzedaży na nowy poziom.

ReCommerce, znany również jako handel używany, w przyszłym roku doczeka się ponownego ożywienia. Ostatnie badania przewidują podwojenie się rynku wtórnego w ciągu najbliższych pięciu lat.

Ponieważ konsumenci są coraz bardziej motywowani zrównoważonym rozwojem, a nie ceną, sprzedaż używanych artykułów luksusowych wstrząśnie branżą handlu elektronicznego. Daje to markom interesującą okazję do otwarcia własnego rynku reCommerce i przekształcenia zakupów z drugiej ręki w ekscytujące doświadczenie zakupowe.

Realizacja zamówień

Znaczenie realizacji zamówień dla sukcesu handlu elektronicznego nie jest nowe. Jednak w 2021 r. Spełnienie wymagań zyska na znaczeniu jako siła napędowa satysfakcji konsumentów ze sprzedawców internetowych. Proces komisjonowania, pakowania i wysyłki zamówień jest przeważnie niewidoczny dla konsumenta końcowego. Zmieniło się to w 2020 roku, kiedy ogromny wzrost popytu doprowadził do zaległości i opóźnień w niektórych firmach. Solidny plan realizacji zamówień jest niezbędny w 2021 roku.

Przedstawione tutaj trendy e-commerce mają na celu nakreślenie jasnego obrazu przyszłości sprzedaży online. Biorąc pod uwagę liczby, przyszłość wygląda różowo dla tej platformy sprzedaży. Sprzedaż internetowa dotknęła wiele firm z różnych branż, zmieniając sposób działania tych firm. Korzyści płynące z handlu elektronicznego sprawiły, że firmy starały się zaistnieć w internecie.

Najnowsze trendy w handlu elektronicznym prowadzą organizacje do przyjęcia nowych technologii i praktyk biznesowych, które, jak się uważa, jeszcze bardziej poprawiają sprzedaż online.

Biorąc pod uwagę ogromne zmiany, jakie ma przejść e-commerce, zalecamy firmom edukowane się trendów e-commerce. Jeśli jesteś sprzedawcą internetowym lub planujesz nim zostać, pamiętanie o tych trendach może znacznie poprawić sposób sprzedaży online, a nawet pomóc w stworzeniu solidnego biznesu internetowego. Aby tak się stało, będziesz musiał jednak skorzystać z dostępnych technologii. Pomyśl więc o zainwestowaniu w najlepsze systemy e-commerce, jakie ma do zaoferowania rynek.

Udostępnij
1
Piotr Chmiel
Piotr Chmiel
W branży IT od kilku lat, głównie zajmuję się SEO. Z dnia na dzień pogłębiam swoją wiedzę z obszaru IT tj. : Tworzenie stron, Wordpress, Machine Learning, SEO, Big Data itp. itd. Prywatnie amator koszykarz, basista, szachista i kucharz.

Podobne publikacje

blank
30 lipca 2021

Czym jest Performance Marketing?


Dowiedz się więcej
blank
15 marca 2021

Recommerce – używane rzeczy wracają do łask


Dowiedz się więcej
blank
27 listopada 2020

Zminimalizuj współczynnik odrzuceń swojego sklepu


Dowiedz się więcej

Szukaj na blogu

✕

Kategorie

  • Ecommerce
  • SEO
  • Software development
blank
Personalization, Recommendations, Messaging & User Testing in a Single Platform with a Single Tag implementation
Greenlogic Logo

Greenlogic - PolandPOLSKA
ul. Krupnicza 13
50-075 Wrocław
+48 505 020 036
[email protected]

Greenlogic - AustraliaAUSTRALIA
10a Mitford Street
3182 St. Kilda Melbourne
+61 490 235 843
[email protected]

Software House

  • Tworzenie oprogramowania
    • Aplikacje dedykowane Java
    • Machine learning
    • Big data dla ecommerce
    • Tworzenie stron internetowych WordPress
    • Sklepy internetowe WordPress + Woocommerce
    • Front end development
  • Projektowanie
    • Projektowanie usług
    • Projektowanie serwisów internetowych
    • Projektowanie aplikacji mobilnych (PWA)
    • Projektowanie i optymalizacja UX

Agencja Ecommerce

  • Badania i analiza danych
    • Doradztwo transakcyjne eCommerce
    • Analityka internetowa
    • Analiza on-page / off-page SEO
    • Badania UI / UX
  • Zwiększanie sprzedaży
    • Optymalizacja konwersji (CRO)
    • White Hat SEO
    • Content marketing
    • Online marketing

Greenlogic

  • O firmie
  • Blog
  • Polityka prywatności
  • Praca
  • Kontakt
© 2009- Greenlogic - Software House & Agencja Ecommerce

Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej VI Wydział Gospodarczy KRS nr 0000602965. Kapitał zakładowy 50.000 zł opłacony w całości.

polski
  • polski
  • angielski