Pisanie cały czas nowych tekstów jest skomplikowanie oraz zajmuje dużo naszego czasu. Zamiast tego możesz aktualizować stare treści. Zajmuje mniej pracy i zapewnia szybsze rezultaty. Aby zwiększyć skuteczność działań SEO i zwiększyć ruch w wyszukiwarkach, możesz po prostu zaktualizować stare treści. Gdy pokażesz Google, że Twoje treści są nowe, nastąpi wzrost ruchu.
Zacznijmy od podstaw, więc kiedy zaczynasz swój blog na stronie, prawdopodobnie po raz pierwszy uczysz się pisać dla internetu. W rezultacie możesz mieć trudności ze znalezieniem swoich słów. Jednak w miarę upływu czasu pisanie będzie coraz łatwiejsze, więc kiedy wrócisz do starszych postów, zauważysz rzeczy, które prawdopodobnie powinieneś wcześniej uwzględnić.
Być może Twoje zdjęcia znacznie się poprawiły. W każdym razie prawdopodobnie będziesz chciał ulepszyć nie tylko tekst starszych artykułów, ale także towarzyszące im obrazy. W końcu duża część doświadczenia użytkownika dotyczy prezentacji treści.
Kiedy zakładałeś swojego bloga, prawdopodobnie nie miałeś pojęcia o badaniu słów kluczowych. Aktualizując stare artykuły, szukaj słów kluczowych tak, jakbyś chciał stworzyć zupełnie nowy post. W ten sposób będziesz bardziej kreatywny, jeśli chodzi o znajdowanie słów.
Na początku nikt nie jest dobry w formatowaniu postów. Jeśli chodzi o formatowanie postów, potrzebujesz wyraźnych obrazów, łatwej do odczytania czcionki i odpowiednich nagłówków. A to dopiero początek.
Jeśli jest coś, co robisz każdego dnia, pamiętaj o powrocie do starszych postów i dodaniu nagłówków między dużymi blokami tekstu. Z reguły pod każdym nagłówkiem nie powinno być więcej niż 300 słów. Zdania powinny być jasne i łatwe do odczytania, a zdjęcia czynią wpis bardziej atrakcyjnym wizualnie.
Jeśli nagłówki są jednym z najważniejszych aspektów twojego pisania, tagi ALT są dosłownie najważniejszą częścią twojego obrazu. W niektórych przypadkach są nawet ważniejsze niż sam obraz.
Tagi ALT informują wyszukiwarki, o czym jest Twój obraz i sprawiają, że Twoje posty są bardziej dostępne dla osób korzystających z czytników ekranu.
Kiedy po raz pierwszy uruchomisz swojego bloga, nie będziesz mieć żadnych treści. Jednak w miarę upływu czasu będziesz mieć więcej treści, do których możesz w naturalny sposób dodawać linki w swoich artykułach. Dodanie linków kontekstowych do innych postów nie tylko pomaga w pozycjonowaniu (ponieważ daje wyszukiwarkom jasne wskazówki, że dwa posty są powiązane), ale także zmniejsza współczynnik odrzuceń, ponieważ czytelnicy wkrótce znajdą w witrynie inne artykuły, które chcą przeczytać.
Tak wielu z nas jest winnych pisania dużych bloków tekstu. Wtedy wydaje się to naturalne. Może to jednak zaszkodzić SEO, ponieważ większość ludzi nie chce czytać dużych bloków tekstu w celu uzyskania ważnych informacji, dlatego jest bardziej prawdopodobne, że klikną Twoją witrynę. Nasze oczy wolą przeskakiwać między rzeczami i łatwiej czytać.
Przekonasz się, że istnieje większe prawdopodobieństwo, że ludzie pozostaną na Twojej stronie dłużej i będą mieli lepsze wrażenia, jeśli umieścisz co kilka zdań w odstępach. Jeśli chodzi o właściwe odstępy między akapitami, gdy zaczniesz zarabiać na treści za pomocą reklam, odpowiednie odstępy pozwolą Ci odpowiednio zoptymalizować i zwiększyć wskaźniki.
Komentarze pomagają dodatkowo zwiększyć Twoje szanse na rangę w wyszukiwarkach, umożliwiając ludziom dodawanie dyskusji, o których być może nawet nie pomyślałeś. W niektórych przypadkach wątki komentarzy mogą stać się tak długie, że faktycznie przewyższają liczbę słów w oryginalnym poście. Jednakże, o ile te komentarze nie zawierają żadnych dziwnych linków, dialog na końcu artykułu w sekcji komentarzy może być korzystny tylko dla czytelników i pozycji w wyszukiwarce.
Jeśli chcesz poprawić swoje SEO, zacznij od aktualizowania starych treści. Jest to doskonały sposób na zwiększenie ruchu, jaki Twoja witryna uzyskuje z wyszukiwarek, i gwarantuje znaczną poprawę pozycji w rankingu treści. Na początek utwórz nową, atrakcyjną treść, którą dodasz do starych artykułów. Uwzględnij nowe zasoby, wyczyść wszystkie uszkodzone linki w swojej witrynie i dołącz multimedia.
Powinieneś także pracować nad poprawieniem dokładności swoich treści i upewnić się, że są one aktualne i zawierają najnowsze i najważniejsze informacje. Po odświeżeniu treści upewnij się, że spełnia wszystkie najnowsze wymagania aktualizacji algorytmów Google. Zwiększ zasięg swojego artykułu, dostosowując go do różnych typów mediów, a nawet rozważ zmianę słów kluczowych, dla których jest zoptymalizowany.
Po zaktualizowaniu treści nadszedł czas, aby ponownie je udostępnić. Postaraj się promować go w taki sam sposób, jak wcześniej, pokazując nową wartość zarówno czytelnikom, jak i fanom. Dzięki temu kompletnemu zestawowi aktualizacji starych treści możesz stworzyć potężne ulepszenie wyszukiwarki dla wszystkich starszych elementów, o których zapomniałeś.