SEO i Analiza danych

 

Partnerstwo z Greenlogic umożliwia dostarczanie klientom cennych i pożądanych rozwiązań optymalizacji pod kątem wyszukiwarek. Wybierając nas, zyskujesz wszystkie zalety doświadczonego zespołu SEO oferującego pełen zakres usług bez konieczności rozbudowy infrastruktury. Umożliwia to zaoszczędzenie pieniędzy na budowie i szkoleniu własnego zespołu wewnętrznego. Możesz rozszerzyć te oszczędności na swoich klientów, zapewniając ekonomiczne rozwiązania marketingowe online. Skup swój czas i wiedzę na temat tego, co Twoja firma robi najlepiej!

 

Czym jest SEO?

Wyszukiwarki są zaprojektowane, aby pomóc ludziom znaleźć dokładnie to, czego oni szukają. SEO to proces, który umożliwia łatwiejsze odnalezienie witryny za pomocą wyszukiwarek, tworząc linki do Twojej witryny i używając strategicznych słów kluczowych, których szukają ludzie. Na wyniki wyszukiwarek wpływa liczba i jakość linków prowadzących do witryny. Im więcej linków znajduje się na Twojej stronie, tym wyższy jest ich poziom i tym bardziej widoczny jest dla klientów. Dla firm, które chcą obecności online, budowanie linków do Twojej witryny ma kluczowe znaczenie dla jej sukcesu.

 

Jak SEO może pomóc Twojej firmie?

Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek (SEO) jest kluczowym elementem marketingu online. Jest ona kluczowym elementem marketingu online. W Greenlogic używamy kombinacji najnowszych strategii onsite i off-site, aby uzyskać najlepsze wyniki. Google przetwarza miliardy wyszukiwań każdego dnia, a zdecydowana większość użytkowników nigdy nie wychodzi poza pierwszą stronę. Czy wiesz, gdzie znajduje się Twoja firma? Warto walczyć o jak największą pozycję w rankingu Google. Razem możemy poprawić pozycje Twojej witryny ponad konkurencję.

 

Z czego składa się SEO?

Analiza i wyszukiwanie słów kluczowych

Podstawą dobrej kampanii SEO jest określenie najskuteczniejszych słów kluczowych. Ten proces polega na uzyskaniu wglądu w pytania i obawy klientów.

Analiza konkurencji

Istnieje wiele firm konkurujących o te same słowa kluczowe. Przeanalizujemy ich mocne i słabe strony, aby znaleźć nowe możliwości dalszego rozwoju online.

Link Building

Linki z witryn o ustalonej i wysokiej jakości kierują odpowiedni ruch do Twojej witryny i budują autorytet w Google. Poprzez zwiększenie ilości i jakości linków jesteśmy na dobrej drodze do lepszej pozycji w wyszukiwarce.

Struktura strony i architektura informacji

Architektura informacji wiąże się z projektowaniem i tworzeniem stron internetowych. Zaleca się strukturyzację i kształtowanie stron internetowych w taki sposób, aby umożliwić i zwiększyć możliwości wyszukiwania i użyteczności. Trzeba tutaj brać pod uwagę takie rzeczy jak UX i UI.
 

Oszczędzaj czas i pieniądze

Zdobywanie pozycji w wyszukiwarkach może być skomplikowane dla początkujących i jest zawsze bardzo czasochłonne. Czas to pieniądze dla właścicieli małych firm! Greenlogic oszczędza je, realizując zadania SEO.

 

Nasze działania SEO


 
1

Analiza fraz i pozycji w SERP

SERP (Search Engine Results Page) to uszeregowana lista stron pojawiająca się po wpisaniu słów kluczowych w wyszukiwarce internetowej. Część tych wyników to linki reklamowe zamieszczone przy pomocy kampanii pay per click. Część to wyniki organiczne, unikatowe dla danego zapytania i wyselekcjonowane przy pomocy algorytmów wyszukiwarki. SERP to strona, która jest bezpośrednim i nierzadko ostatecznym efektem działań pozycjonowania stron internetowych i reklamy w internecie. Nie bez powodu jest to jeden z głównych obszarów zainteresowania specjalistów branży SEO i reklamodawców internetowych. Profesjonalna analiza SERP ma na celu badanie pozycji strony dla słów kluczowych powiązanych z serwisem, oraz dobór metod zmiany tych pozycji względem konkurencji. Przeprowadź z Greenlogic profesjonalną analizę SERP słów kluczowych, które dotyczą Twojego serwisu internetowego. Sprawdź, czy wpisują się one odpowiednio w obowiązujące trendy wyszukiwań internetowych i zapoznaj się z raportem porównawczym, w którym porównasz pozycje swojej marki z wynikami serwisów konkurencji. Zdiagnozujemy problemy, doradzimy i pomożemy w odpowiednim pozycjonowaniu Twojej strony.

 
2

Analiza on-site i off-site SEO

Większość ruchu w internecie odbywa się obecnie za pośrednictwem wyszukiwarek. Wszelkie błędy czy niedoskonałości serwisu mają decydujący wpływ na jego widoczność i istnienie w sieci. Często okazuje się, że nawet świetnie przemyślany i przygotowany serwis pozostaje niewidoczny w internecie, ponieważ pojawia się nisko w wynikach wyszukiwania – czasem na kolejnej stronie, albo i wcale. W rezultacie ruch jest znikomy, a sprzedaż kuleje. Pierwszą reakcją na taki stan rzeczy jest często wykupienie reklamy internetowej w postaci banerów lub usługi pay per click. Tego typu rozwiązania posiadają szereg zalet i mogą doraźnie zwiększyć ilość wejść do serwisu. W pewnym momencie może się jednak okazać, że jakość tych wejść jest niska, zaangażowanie gości niewielkie, a poziom konwersji niezadowalający. Stąd bardzo ważne jest, by odnośniki do strony internetowej pojawiały się w wynikach wyszukiwania w naturalny sposób, a ruch w serwisie był generowany organicznie, co bezpośrednio wpływa na ilość i jakość wejść do serwisu. Wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania nie tylko sprawia, że użytkownicy chętniej korzystają z serwisu, ale przekłada się też na większy prestiż marki.

 

W ramach profesjonalnego audytu SEO serwis internetowy jest sprawdzany pod kątem jego widoczności w wyszukiwarkach. Badanie obejmuje zarówno on-site SEO, czyli kwestie dostosowania konstrukcji badanego serwisu do współpracy z robotami wyszukiwarek internetowych, jak również off-site SEO, czyli analizę czynników zewnętrznych wpływających na pozycje. Są to między innymi popularność i autorytet strony (mierzone za pomocą analizy jakości linków zewnętrznych), oraz sygnały spływające z sieci społecznościowych. Skontaktuj się z Greenlogic i przeprowadź kompleksowy audyt SEO swojej strony. Zbadamy Twój serwis pod kątem struktury odnośników, przeanalizujemy treści i słowa kluczowe. Sprawdzimy jakość linkowania wewnętrznego oraz linków wychodzących i przychodzących, a także hierarchię podstron. Zadbamy o zastosowanie odpowiednich znaczników i rozwiążemy inne problemy ze strukturą strony – duplikaty treści, błędne przekierowania, oraz wszystkie inne czynniki wpływające na widoczność Twojego serwisu. Doradzimy i wdrożymy działania, dzięki którym Twoja strona ukaże się wysoko w wynikach wyszukiwania. Zwiększy to liczbę wejść w ruchu organicznym i poprawi jego jakość, a w konsekwencji wzmocni zainteresowanie użytkowników i renomę Twojej witryny.

 
3

Analiza profilu linkowego

Dobra pozycja w wyszukiwarkach, silny ruch organiczny i duża liczba wejść to jeszcze nie koniec działań SEO. Wraz ze wzrostem popularności strona staje się obiektem zainteresowania nie tylko ze strony autentycznych klientów i zaangażowanych członków społeczności, ale także różnego rodzaju nieproszonych gości. Nieaktualna lub źle sprofilowana kampania marketingowa może psuć ruch na stronie generując puste wejścia i zwiększając współczynnik odrzuceń. W sieci nie brak też przestępców i spamerów, którzy wyszukują popularne serwisy i potrafią przechwycić część ruchu, lub wręcz podszywają się pod nie. Dużym zagrożeniem jest również kradzież treści. Oprócz groźby wyłudzenia danych i zarażenia strony wirusami, takie sytuacje powodują też spadek jej wartości w rankingu wyszukiwarki. Algorytmy śledzą bowiem powiązania między łączami w całym internecie i automatycznie uznają stronę, do której prowadzą linki spamerskie, za mniej godną zaufania. W konsekwencji pozycja w wynikach wyszukiwania szybko spada. Napisz lub zadzwoń do Greenlogic, a nasz zespół wprowadzi zaawansowane rozwiązania, które pozwolą na monitorowanie jakości odnośników prowadzących do Twojego serwisu. Sprawdzimy, czy Twoja witryna nie jest zagrożona zdyskwalifikowaniem jej przez wyszukiwarki. Pomożemy też w podjęciu działań zapobiegawczych, które pozwolą uniknąć tego losu. Jeśli jednak okaże się, że Twoja witryna znalazła się już na czarnej liście Google, wykorzystamy dostępne narzędzia, by wyeliminować niepożądane powiązania i nakłonić wyszukiwarki do ponowienia ewaluacji i przywrócenia właściwej pozycji Twojej strony.

 

Referencje

Nasi klienci

  • Logo firmy zdrowegeny.pl
  • Logo IBM
  • Logo Travelplanet.pl
  • Logo grupy PGE
  • Logo Hartenberg Holding
  • Logo BETARD
  • Logo portalu hotele24.pl
  • Logo firmy JESVA
  • Logo pizzerii minipizza.pl
  • Logo Accura
  • Logo codes wholesale
  • Logo firmy Milarex
  • Logo firmy Eko Drewno
  • Logo firmy RCS Polska
  • Logo Travelone.pl
  • Logo firmy GRC advisory
  • Logo kancelarii adwokackiej Kamila Łukowicz
  • Logo firmy ELPIGAZ
  • Logo firmy Roche
  • Logo grupy MCI Capital
  • Logo koncernu Carlsberg
  • Logo firmy ASPA
  • Logo marki Alan
  • Logo Euro Industry
  • Logo firmy Controlling Systems
  • Logo Ecommerce Partners
  • Logo Wroclaw.pl
  • Logo Dolnośląskiego Związku Piłki Nożnej
  • Logo Aero.pl
  • Logo Eurobank
  • Triumph logo
  • Logo GoEnergia
  • Logo firmy Energa
  • Logo HOJO clean

Jak możemy pomóc?

Opisz krótko swój projekt. Skontaktujemy się z Tobą i przedstawimy ofertę.

 

Wysyłając formularz zgadzasz się na jednorazowy kontakt telefoniczny lub mailowy od naszego przedstawiciela. Nie wysyłamy spamu oraz nie sprzedajemy lub udostępniamy Twoich danych osobowych nikomu.

Zwykle odpowiadamy w ciągu 2 godzin.

 
polski