Analityka internetowa

 

Audyt i wdrożenie
Google Analytics


 

Analiza i wielkość ruchu



 

Dane Google Analytics umożliwiają sprawdzenie, które kampanie marketingowe są skuteczne, oraz jakie kanały marketingowe są najodpowiedniejsze dla danej grupy docelowej. Dzięki temu efektywniej zaplanujesz następne kampanie. Możesz również poznać skuteczność aktualnie prowadzonych działań marketingowych i zorientować się, dlaczego konwersja nie jest tak wysoka, jak u konkurencji. Zebrane dane pomogą także wyizolować konkretne obszary serwisu, które wymagają usprawnień.


 

Opracowanie niestandardowych raportów i dashboardów


 

Niektóre standardowe narzędzia służące do analizy i monitorowania danych nie oferują możliwości samodzielnego dostosowania parametrów, tak by w pełni odpowiadały aktualnym potrzebom. Nie umożliwiają również przeprowadzenia dokładnej analizy, ani nie rozjaśniają wszystkich wątpliwości. Często też przy tworzeniu strony instalowana jest wprawdzie wtyczka Google Analytics, lecz korzysta się jedynie z domyślnych ustawień. Warto jednak wiedzieć, że istnieją bardzo rozbudowane możliwości dokładnego pomiaru, analizy, porównywania i raportowania danych na temat zwyczajów klientów i ich interakcji z serwisem.



 

Jeśli Twój obecny system do analityki i raportowania nie jest w pełni satysfakcjonujący, skontaktuj się z Greenlogic. Dostosujemy go dokładnie do Twoich potrzeb, tak by dostęp do wszystkich ważnych danych był jak najłatwiejszy. Zadbamy o konfigurację narzędzi analitycznych i rzetelność prezentowanych przez nie informacji. Zastosujemy filtry, które pozwolą uniknąć szumu informacyjnego i wyodrębnić relewantne dane. Określimy faktyczne potrzeby Twojego biznesu. Stworzymy kompleksowe raporty wspomagające wydajność obsługiwanych procesów i podejmowanie decyzji. Możemy też wdrożyć w pełni satysfakcjonujące rozwiązania bezpośrednio w Twoim serwisie. Wykorzystując naszą wieloletnią wiedzę skutecznie docieramy do sedna problemu, integrujemy dane i tworzymy szczegółowe raporty. To wszytko buduje faktyczną przewagę rynkową Twojej firmy i jej produktów. Skrupulatna analiza konkurencji pozwala nam odpowiednio dopasować działania marketingowe dokładnie do Twoich potrzeb.

 

Analiza aktywności użytkowników


 

Analiza aktywności użytkowników Istnieje szereg metod, które umożliwiają dokładne badanie i zapis wszelkiej aktywności użytkowników w serwisie. Dzięki temu można dowiedzieć się, jak dużo czasu użytkownik spędza na stronie, jak głęboko wchodzi w strukturę, na jakich obszarach serwisu się koncentruje i na co najbardziej zwraca uwagę.


 

Referencje

Nasi klienci

  • Logo Ecommerce Partners
  • Logo marki Alan
  • Logo Travelplanet.pl
  • Triumph logo
  • Logo firmy Roche
  • Logo firmy GRC advisory
  • Logo firmy Controlling Systems
  • Logo firmy Milarex
  • Logo Euro Industry
  • Logo Aero.pl
  • Logo firmy Eko Drewno
  • Logo Accura
  • Logo koncernu Carlsberg
  • Logo GoEnergia
  • Logo kancelarii adwokackiej Kamila Łukowicz
  • Logo BETARD
  • Logo firmy JESVA
  • Logo HOJO clean
  • Logo Dolnośląskiego Związku Piłki Nożnej
  • Logo grupy MCI Capital
  • Logo firmy zdrowegeny.pl
  • Logo pizzerii minipizza.pl
  • Logo Eurobank
  • Logo firmy RCS Polska
  • Logo firmy ASPA
  • Logo Wroclaw.pl
  • Logo IBM
  • Logo grupy PGE
  • Logo Hartenberg Holding
  • Logo portalu hotele24.pl
  • Logo firmy ELPIGAZ
  • Logo Travelone.pl
  • Logo firmy Energa
  • Logo codes wholesale

Jak możemy pomóc?

Opisz krótko swój projekt. Skontaktujemy się z Tobą i przedstawimy ofertę.

 

Wysyłając formularz zgadzasz się na jednorazowy kontakt telefoniczny lub mailowy od naszego przedstawiciela. Nie wysyłamy spamu oraz nie sprzedajemy lub udostępniamy Twoich danych osobowych nikomu.

Zwykle odpowiadamy w ciągu 2 godzin.

 
polski