Analityka internetowa
Audyt i wdrożenie
Google Analytics
Analiza i wielkość ruchu
Nawet na właściwie przygotowaną pod kątem technicznym i marketingowym stronę może wejść grupa odbiorców, do której dotrzeć nie planowaliśmy. W konsekwencji ilość wizyt nie przekłada się na konwersję. Analiza wielkości i jakości ruchu pozwala dowiedzieć się, kim dokładnie są klienci serwisu, i z jakich urządzeń korzystają.
Dane Google Analytics umożliwiają sprawdzenie, które kampanie marketingowe są skuteczne, oraz jakie kanały marketingowe są najodpowiedniejsze dla danej grupy docelowej. Dzięki temu efektywniej zaplanujesz następne kampanie. Możesz również poznać skuteczność aktualnie prowadzonych działań marketingowych i zorientować się, dlaczego konwersja nie jest tak wysoka, jak u konkurencji. Zebrane dane pomogą także wyizolować konkretne obszary serwisu, które wymagają usprawnień.
Jeśli borykasz się z którąś z wymienionych kwestii, napisz do nas. Zespół ekspertów Greenlogic znajdzie rozwiązania tych i innych problemów biznesowych za pomocą zaawansowanej analityki internetowej.
Opracowanie niestandardowych raportów i dashboardów
Niektóre standardowe narzędzia służące do analizy i monitorowania danych nie oferują możliwości samodzielnego dostosowania parametrów, tak by w pełni odpowiadały aktualnym potrzebom. Nie umożliwiają również przeprowadzenia dokładnej analizy, ani nie rozjaśniają wszystkich wątpliwości. Często też przy tworzeniu strony instalowana jest wprawdzie wtyczka Google Analytics, lecz korzysta się jedynie z domyślnych ustawień. Warto jednak wiedzieć, że istnieją bardzo rozbudowane możliwości dokładnego pomiaru, analizy, porównywania i raportowania danych na temat zwyczajów klientów i ich interakcji z serwisem.

Jeśli Twój obecny system do analityki i raportowania nie jest w pełni satysfakcjonujący, skontaktuj się z Greenlogic. Dostosujemy go dokładnie do Twoich potrzeb, tak by dostęp do wszystkich ważnych danych był jak najłatwiejszy. Zadbamy o konfigurację narzędzi analitycznych i rzetelność prezentowanych przez nie informacji. Zastosujemy filtry, które pozwolą uniknąć szumu informacyjnego i wyodrębnić relewantne dane. Określimy faktyczne potrzeby Twojego biznesu. Stworzymy kompleksowe raporty wspomagające wydajność obsługiwanych procesów i podejmowanie decyzji. Możemy też wdrożyć w pełni satysfakcjonujące rozwiązania bezpośrednio w Twoim serwisie. Wykorzystując naszą wieloletnią wiedzę skutecznie docieramy do sedna problemu, integrujemy dane i tworzymy szczegółowe raporty. To wszytko buduje faktyczną przewagę rynkową Twojej firmy i jej produktów. Skrupulatna analiza konkurencji pozwala nam odpowiednio dopasować działania marketingowe dokładnie do Twoich potrzeb.
Analiza aktywności użytkowników
Analiza aktywności użytkowników Istnieje szereg metod, które umożliwiają dokładne badanie i zapis wszelkiej aktywności użytkowników w serwisie. Dzięki temu można dowiedzieć się, jak dużo czasu użytkownik spędza na stronie, jak głęboko wchodzi w strukturę, na jakich obszarach serwisu się koncentruje i na co najbardziej zwraca uwagę.
Skontaktuj się z nami i pozwól doświadczonym fachowcom zespołu Greenlogic przeprowadzić analizę aktywności użytkowników w Twoim serwisie. Wspólnie znajdziemy rozwiązania, które pozwolą dłużej zatrzymać użytkownika na stronie i wyeliminować problemy z porzucaniem strony, oraz ułatwią korzystanie z serwisu.
Referencje
Jak możemy pomóc?
Opisz krótko swój projekt. Skontaktujemy się z Tobą i przedstawimy ofertę.